S3K1Z adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar öncelikle hayırlı olsun hocam. Başarılarınızın devamını dilerim. Benim merak ettiğim kısımlar var. Öncelikle ürün alanlarında kullandığınız ikonlar yerine keşke stok görsel kullansaydınız daha dikkat çekici olabilirdi. Mobil uygulaması webview olarak mi yoksa flutter ? Çünkü iyi bir rakam istemişsiniz Link slug yapısı ingilizce ? SSS acordion ama açılmıyor ? CTA yok açılmıyor ? Siz yazılımı satıyorsunuz backend in demosu varmı?
Evet yazılımı satıyorum. Ufak tefek hatalar olabilir düzeltilir. Mobil uygulması yazmadım bunun henuz ama flutter ile yazabilirim.