• 18-08-2009, 23:50:13
    #64
    panel bilgilerini alıyım hocam.
  • 21-08-2009, 08:31:50
    #65
    Almak İçin MSN eklemiştim Ama kıamet kopmuş Burda.
  • 21-08-2009, 11:16:25
    #66
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    coktan rapor edilip gereksiz ve seviyesiz mesajlarin silinmesi gererekn bir konu haline gelmis.

    @aquadark
    hem ucuza böyle bir script satar hemde Tema, Logo, Dizayn vs düzenlemesi yaparsan iste böyle olur. Kirici olmadan konuyu uzatmayin bence, degmez. Rapor ediyorum.
  • 21-08-2009, 11:50:25
    #67
    Üyeliği durduruldu
    Beyler konuyu fazla uzatmayın olan oldu bitti konuyu kapatın artık seviyesizleşmeye başlandı.
  • 21-08-2009, 13:40:59
    #68
    Üyeliği durduruldu
    penalty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    coktan rapor edilip gereksiz ve seviyesiz mesajlarin silinmesi gererekn bir konu haline gelmis.

    @aquadark
    hem ucuza böyle bir script satar hemde Tema, Logo, Dizayn vs düzenlemesi yaparsan iste böyle olur. Kirici olmadan konuyu uzatmayin bence, degmez. Rapor ediyorum.
    Çok Haklısın.
  • 22-08-2009, 10:12:56
    #69
    link yokmu şimdi
  • 22-08-2009, 10:54:28
    #70
    Üyeliği durduruldu
    @SefaCan
    Sağolsun Projelerimiz vermiş linki. Galiba 5.sayfadaydı. Görmedin mi Arkadaş scriptin temsilciliğini almış galiba. Tüm dünyaya yayıyor.

    https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...veriyorum.html

    Bu konuya bir bak istersen. Script linkini ver uğraştırma dersen:
    http://uploaded.to/file/v4qrte
  • 22-08-2009, 11:21:47
    #71
    y4z4RcizeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @SefaCan
    Sağolsun Projelerimiz vermiş linki. Galiba 5.sayfadaydı. Görmedin mi Arkadaş scriptin temsilciliğini almış galiba. Tüm dünyaya yayıyor.
    https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...veriyorum.html
    Bu konuya bir bak istersen. Script linkini ver uğraştırma dersen:
    http://uploaded.to/file/v4qrte
    İlk bak bakayım orada linki kim dağıtmış,akıllı hemen mesajını silmiş sözde ben dağıttım gibi gösterecek
    https://www.r10.net/script-satisi/427...tasarim-3.html
    bak orada alıntı içine almışım mesajını sonra ben linki verip bana verdiği indirme linkini nerede ne yazdığını söylemişim.
    Bilip bilmeden atlama...

    Saygılar...
  • 22-08-2009, 11:33:16
    #72
    Üyeliği durduruldu
    Hocam ilginç bir insansın he Hem saygı sunuyorsun hem de 'atlama' tabirini kullanıyorsun. Bu nasıl bi tezatlıktır? Saygı sunduğun 'şeyler'i iyi seç bari... Ya da saygıyı ifade ediş tarzın üzerinde oynama yap ki yanlış anlaşılmayasın.

    Alıntındaki linki görmemiştim. Oraya gelene kadar 4 sayfalık kavga okudum. Oruç oruç; bırak da olsun o kadar Dediğin linke de baktım. Farklı bir link senin verdiğinle. Neden farklı olduğuna dair yorum yazıp kimsenin hakkına girmek istemiyorum.