penalty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
coktan rapor edilip gereksiz ve seviyesiz mesajlarin silinmesi gererekn bir konu haline gelmis.

@aquadark
hem ucuza böyle bir script satar hemde Tema, Logo, Dizayn vs düzenlemesi yaparsan iste böyle olur. Kirici olmadan konuyu uzatmayin bence, degmez. Rapor ediyorum.
Çok Haklısın.