y4z4RcizeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@SefaCan
Sağolsun Projelerimiz vermiş linki. Galiba 5.sayfadaydı. Görmedin mi Arkadaş scriptin temsilciliğini almış galiba. Tüm dünyaya yayıyor.
https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...veriyorum.html
Bu konuya bir bak istersen. Script linkini ver uğraştırma dersen:
http://uploaded.to/file/v4qrte
İlk bak bakayım orada linki kim dağıtmış,akıllı hemen mesajını silmiş sözde ben dağıttım gibi gösterecek
https://www.r10.net/script-satisi/427...tasarim-3.html
bak orada alıntı içine almışım mesajını sonra ben linki verip bana verdiği indirme linkini nerede ne yazdığını söylemişim.
Bilip bilmeden atlama...

Saygılar...