• 07-07-2009, 11:53:55
    Üyeliği durduruldu
    pm atarmısın
  • 07-07-2009, 11:58:40
    Üyeliği durduruldu
    pm yollar mısınız
  • 07-07-2009, 12:10:48
    Üyeliği durduruldu
    Tüm pm taleplerini yolladım arkadaşlar
  • 07-07-2009, 12:45:16
    açıkcası avs gibi büyük ve profesyonel bir scripti nasıl geliştirdiğini merak ediyorum.. zaten üzerinde yok yok bi script. Öyle bi yazmıssın ki ilk okuduğumda 75tl ye script alıcaz gibi geldi. Devamını okuduktan sonra 350$+75TL olduğunu gördüm. İyice merak ettim şimdi.

    bi pm de bana atabilirmisin inceliyelim
  • 07-07-2009, 12:46:21
    Üyeliği durduruldu
    hocam pm attım geri dönüş yapar mısınız?
  • 07-07-2009, 14:03:31
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    açıkcası avs gibi büyük ve profesyonel bir scripti nasıl geliştirdiğini merak ediyorum.. zaten üzerinde yok yok bi script. Öyle bi yazmıssın ki ilk okuduğumda 75tl ye script alıcaz gibi geldi. Devamını okuduktan sonra 350$+75TL olduğunu gördüm. İyice merak ettim şimdi.

    bi pm de bana atabilirmisin inceliyelim
    Pm de belirttim

    Alıntı
    hocam pm attım geri dönüş yapar mısınız?
    Arkadaşlar isteyen 350$ verir lisansını alır isteyen benden ücretsiz demo sürümünü alır.
    Zaten lisanslı da alsanız demo da alsanız entegrasyona girdiğinizde pullus paketi tüm dosyaları hemen hemen yamalıyor ve avs sisteminden sadece tema ve admin panel kalıyor sabit geri kalan bütün dosyalarda yamalanma oluyor onun için demo da aynı işi yapıyor lisanslıda karar sizin bu aşamada.
  • 07-07-2009, 14:11:36
    Demo olabilirimiyim ?
  • 07-07-2009, 15:15:20
    Özel mesaj alabilirsem sevinirim.
  • 07-07-2009, 15:37:40
    Üyeliği durduruldu
    Videolar açılmıyor. Birde admin panel demosu atarmısın