• 05-07-2009, 12:37:41
    Üyeliği durduruldu
    Tüm Demo Talepleri PM ile iletilmiştir.

    Satış aktiftir.
  • 05-07-2009, 12:53:27
    PM alayım
  • 05-07-2009, 13:05:04
    osi
    Üyeliği durduruldu
    çok kaliteli bir şeye beziyor demo alabilirmiyim
  • 05-07-2009, 13:14:00
    demo alabilirmiyim lütfen
  • 05-07-2009, 13:15:08
    Üyeliği durduruldu
    demo talepleri gönderilmiştir.
  • 05-07-2009, 13:28:05
    GuNGoR35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    webloader scriptiyle aynı demek istemiştim ama şimdi açıkca yazayım anlamamışsın

    neyse hayırlı satışlar..
    ya arkadaşım senin bazı problemlerin mi var ? v7 de bu tema kullanılıyor diye serkay mı yazdı temayı ? sana 10 tane yabancı site gosterebilirim bu temayı kullanan. bu temada pornhub çakması yani avs mi ne zıkkımsa oda onlardan arak yapmış. pullus zaten ben yaptım demiyor avs ile gelen tema diyor. ama anlıyorum sizi dikkat çekmeye çalışıyorsunuz muhalefet olarak ,ancak sanıyorumki yeri burası değil.tavsiyem flash tv.
  • 05-07-2009, 13:35:03
    öncelikle şunu anlamayan arkadaşlar var
    AVS ayrı bir sistem.Bunu Pullus modüller falan eklemiş galiba.

    yani şöyle düşünün
    vbulletine ek olarak vbseo ya para veriyorsunuz.
    buda öyle bişi galiba
  • 05-07-2009, 13:42:38
    Üyeliği durduruldu
    Boxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tavsiyem flash tv.
    hocam güzel olmus flash tv iyi guldurdun hocam beni ya
  • 05-07-2009, 13:51:07
    Boxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya arkadaşım senin bazı problemlerin mi var ? v7 de bu tema kullanılıyor diye serkay mı yazdı temayı ? sana 10 tane yabancı site gosterebilirim bu temayı kullanan. bu temada pornhub çakması yani avs mi ne zıkkımsa oda onlardan arak yapmış. pullus zaten ben yaptım demiyor avs ile gelen tema diyor. ama anlıyorum sizi dikkat çekmeye çalışıyorsunuz muhalefet olarak ,ancak sanıyorumki yeri burası değil.tavsiyem flash tv.

    daha önceki yorumlara bakarsan nedemek istedigimi anlarsın bakmadan araştırmadan yorum yapma

    konuyu kapattım hayırlı satışlar dedim daha hala neyine yorum yapıyorsun ??

    (aman yine -rep verme .... )