Boxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya arkadaşım senin bazı problemlerin mi var ? v7 de bu tema kullanılıyor diye serkay mı yazdı temayı ? sana 10 tane yabancı site gosterebilirim bu temayı kullanan. bu temada pornhub çakması yani avs mi ne zıkkımsa oda onlardan arak yapmış. pullus zaten ben yaptım demiyor avs ile gelen tema diyor. ama anlıyorum sizi dikkat çekmeye çalışıyorsunuz muhalefet olarak ,ancak sanıyorumki yeri burası değil.tavsiyem flash tv.

daha önceki yorumlara bakarsan nedemek istedigimi anlarsın bakmadan araştırmadan yorum yapma

konuyu kapattım hayırlı satışlar dedim daha hala neyine yorum yapıyorsun ??

(aman yine -rep verme .... )