PHP Para makinesi Seri İlan sistemi
24
●1.551
- 27-10-2017, 18:22:523 gün önce alınan 6 yıllık domainKSDsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben domain konusunda yenisin demedim zaten script vs. Yazılım konularında dedim. Vay be gençlik...
- 27-10-2017, 18:34:45Üyeliği durdurulduR10 a seni nasıl kabul etmişler anlamadım. Aslında her siteye sen gibi bir makara lazım. Koca facebook Dates inden bir anlam çıkartabilirsin umarım. İyi bak takip et. 2025 de son muş belki boşa düşer alırsın.Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Ha unutmadan şu anda sen gibi gençlik hala boostrap ne demek diye wikipedia ya bakarken ben responsive ide çöpe atıp materialize çalışıyorum artık
https://www.r10.net/script-satisi/175...r-yaninda.html
Anlayacağın çamur at izi kalsın mantığı ile bilmediğin konularda ukalalık yapmak yerine büyüklerine saygın olsun ki büyüklerin de seni aha böyle yerin dibine sokmasın ağabeylik yapsın KAPİŞ GENÇLİK.
Not da belirttiğim gibi arkadaşım yapım aşamasında henüz MOBİL için materialize düşünüyoruz o yüzden fikir almak istedik.MERCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
E hadi bekliyorum benim yazılım harici 3 blok lu web sitesi gösterecektinHatayMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış anlama da hani bir yaşındaki bebekler yeni dillenir, karpuza başuk sineğe bili bili derler ya onlar gibisiniz, seviyorum sizleri 
Sen ICAAN yönetmeliğini bilmiyorsun anlaşılan. Bir domain yenilenmeyip parkingden düşünce Dates sıfırlanır. Sanki ilk kez alınıyorrmuş gibi created verir. 6 yıllık domain 3 gün önce alındı ya demekki 1 yıl daha yenilemişimdir demektir. Yenilemeseydim 42 günlük parking den sonra boşa düşecekti alan şahsın Dates inde created 2011 değil 2017 yazacaktı. Çocuksunuz hepiniz afedersiniz de boş beleş konuşmaktan başka bir halt bildiğiniz yok.Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 27-10-2017, 20:02:05😀 ön yargılı olup eleştirmek yerine fikir ve tavsiye verilse daha hayırlı olur aslında
- 27-10-2017, 20:11:12Üyeliği durdurulduBende onu diyorum zaten güzel kardeşim. Bu konuyu açmaktaki amacım satış yapmak değil. Kimseden para istemedim teklif dahi etmeyin kabul etmem çünkü yapım aşamasında dedim. Bugüne kadar seri ilan ve e-ticaret sistemleri hep baş ağrısı olmuştur. Son noktayı koyana kadar bana tavsiye verin ekibimle beraber yılmadan bıkmadan tavsiyeleriniz doğrultusunda yazılımı geliştireceğim diye söz vermişim. Sonrasında fiyat belirlenecek ve satışa sunulacak demişim. Ama yok illaki ısırgan otları sağı solu dalayacak olmazsa olmaz zaten adam yokki memlekette herkes artniyetli. Sanki ben dolandırmaya çalışıyorum.ahmettokmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2017, 20:11:47Bazen r10 tepkilerini anlamakta zorluk çekiyorum.
Konu sahibi metinde zaten açıkça belirtmiş '' satıyorum '' vs ibaresi yok ve görüşlere dayanarak ileri düzey bir sistem yaratmayı hedeflediğini belirtmiş. Elbet görüşler sert ifadelerle de dile getirilebilir ama yıkıcı tavır takınmak hoş değil, yapıcı olmak lazım.
Konu sahibine söylemek istediğim benimde bir görüşüm var, yolu çok uzun heyecanını kaybetmesin ama emeklerinin karşılığını almak istiyorsa sadece veri tabanı farkı değil daha başka farklılıkları olması gerekiyor'ki piyasa malı yazılımlardan çok daha ileri adım atabilsin, başarılı olmasını dilerim. - 27-10-2017, 20:18:32Üyeliği durdurulduSonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Minnettarım nihayet bir insansarp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben domain konusunda yenisin demedim zaten script vs. Yazılım konularında dedim. Vay be gençlik...


