ahmettokmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
😀 ön yargılı olup eleştirmek yerine fikir ve tavsiye verilse daha hayırlı olur aslında
Bende onu diyorum zaten güzel kardeşim. Bu konuyu açmaktaki amacım satış yapmak değil. Kimseden para istemedim teklif dahi etmeyin kabul etmem çünkü yapım aşamasında dedim. Bugüne kadar seri ilan ve e-ticaret sistemleri hep baş ağrısı olmuştur. Son noktayı koyana kadar bana tavsiye verin ekibimle beraber yılmadan bıkmadan tavsiyeleriniz doğrultusunda yazılımı geliştireceğim diye söz vermişim. Sonrasında fiyat belirlenecek ve satışa sunulacak demişim. Ama yok illaki ısırgan otları sağı solu dalayacak olmazsa olmaz zaten adam yokki memlekette herkes artniyetli. Sanki ben dolandırmaya çalışıyorum.