• 27-10-2017, 17:39:29
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Gururla dünyada ilk olduğunu söyleyebilirim.

    Neden dünyada ilk: Çünkü henüz dünyada sol orta ve sağ 3 blok halinde ne alışveriş ne ilan sistemi var.

    Neden para makinesi: Dopingler harici sağ blok sistemi ve görsel şemayı hiç rahatsız etmeyecek şekilde şimdilik enaz 25 kartvizitlik sponsor alanı.

    a) Random şeklinde hazırlanmaktadır. Yani aynı alana sınırsız kartvizit ekleyebilir her anasayfa tıkında tek alanda diğer kartvizit vitrine edilebilir. Dolayısı ile 25 olan sponsor alanı 25-50-75-100 olabilir.
    b) her sponsor alanına target_blank veya blanksiz link ekleme

    Loginden sonra kırmızı olan sağ üst menünün Yeşile dönmesi

    Sol üst yelpaze kısayol menüsü

    NOT: Henüz fiyatı belli değildir. Bu konu sadece tanıtım amaçlıdır. Diğer firmalar gibi ön sipariş talebimiz yoktur lütfen teklif etmeyiniz.

    DİP NOT:Konunun açılış sebebi henüz yapım aşamasında olduğundan bizi takip etmenizi istiyoruz. Boostrap veya Responsive değil Materialize düşünüyoruz. Lütfen tavsiyelerinizi esirgemeyiniz. İleri düzey yazılım ve tasarım kadromuz ile sizlerin tavsiyeleri doğrultusunda sizlere en iyisini sunmak ve artık sektörümüzdeki mantar gibi biten miğde bulantısı olan seri ilan sistemine artık son noktayı koymak istiyoruz.

    DEMO: http://csscalisma.tk

    SAYGILAR
    İYİ ÇALIŞMALAR.
  • 27-10-2017, 17:42:28
    #2
    Kardeşim kusura bakma, paylaşmış olduğun demodaki yazılım internette her yerde olan yazılımdır ve güvenlik eksikleri çoktur.
    Ayrıca pek sağlıklı bir sistem değil. Ha tabi tavsiyede bulunmamı isterseniz size hepsini yazabilirim.
    Ama bu sistemle ilerlemeyin. Ben temayı hiç beğenmedim, çok fazla karmaşa ve dağınık. Sade ve ileri teknoloji yazılım olmadığı sürece tutmaz bu yazılımla.
    Benim görüşüm bu, yanlış anlaşılmasın karalamıyorum sadece fikrimi söylüyorum.
  • 27-10-2017, 17:43:49
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Neden dünyada ilk: Çünkü henüz dünyada sol orta ve sağ 3 blok halinde ne alışveriş ne ilan sistemi var.
    ahahahahah allah seni de güldürsün hocam
  • 27-10-2017, 17:48:04
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ahmettokmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim kusura bakma, paylaşmış olduğun demodaki yazılım internette her yerde olan yazılımdır ve güvenlik eksikleri çoktur.
    Ayrıca pek sağlıklı bir sistem değil. Ha tabi tavsiyede bulunmamı isterseniz size hepsini yazabilirim.
    Ama bu sistemle ilerlemeyin. Ben temayı hiç beğenmedim, çok fazla karmaşa ve dağınık. Sade ve ileri teknoloji yazılım olmadığı sürece tutmaz bu yazılımla.
    Benim görüşüm bu, yanlış anlaşılmasın karalamıyorum sadece fikrimi söylüyorum.
    İyide biz buna daha yeni başladık. Veritabanı ORACLE. Tema zaten öylesine yapıldı dediğiniz gibi tavsiyelere uyacağız.

    HatayMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahahahahah allah seni de güldürsün hocam
    Hayırdır 3 blok sistemli bir web sitesi varda benmi bilmiyorum. Lütfen hangisi ise linkini belirtir iseniz bende özürümü diler lafımı yutarım
  • 27-10-2017, 17:48:58
    #5
    Üyeliği durduruldu
    KSDsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırdır 3 blok sistemli bir web sitesi varda benmi bilmiyorum. Lütfen hangisi ise linkini belirtir iseniz bende özürümü diler lafımı yutarım
    3 blok sistemli olmayan web sitesi var da benmi bilmiyorum.
  • 27-10-2017, 17:50:10
    #6
    Hocam bu benim 2015 yılındaki projemdi, inceleyin teması tasarımı muazzam yapmıştım. Aydın firmasından aldığım yazılıma giydirmiştim temayı, dilerseniz onu size iletirim.
    Şu tema çok kötü
    Aşağıdaki bağlantıdan inceleyiniz
    https://web.archive.org/web/20150801153315/http://hemenbulsak.com/
  • 27-10-2017, 17:51:19
    #7
    Üyeliği durduruldu
    HatayMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 blok sistemli olmayan web sitesi var da benmi bilmiyorum.
    Soruyorum işte lütfen belirtiniz görmek istiyorum.



    ahmettokmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu benim 2015 yılındaki projemdi, inceleyin teması tasarımı muazzam yapmıştım. Aydın firmasından aldığım yazılıma giydirmiştim temayı, dilerseniz onu size iletirim.
    Şu tema çok kötü
    Aşağıdaki bağlantıdan inceleyiniz
    https://web.archive.org/web/20150801153315/http://hemenbulsak.com/
    Bununla bir ilgisi yokki bizim veritabanı MYSQL değil ORACLE
  • 27-10-2017, 17:56:20
    #8
    Bununla bir ilgisi yokki bizim veritabanı MYSQL değil ORACLE[/QUOTE]
    Veritabanı mühim değil, alt yapı aynı diye dedim.
    Eğer isterseniz bu temayı veririm size.
    Geliştirir kullanırsınız.
  • 27-10-2017, 17:58:31
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ahmettokmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bununla bir ilgisi yokki bizim veritabanı MYSQL değil ORACLE
    Veritabanı mühim değil, alt yapı aynı diye dedim.
    Eğer isterseniz bu temayı veririm size.
    Geliştirir kullanırsınız.[/QUOTE]

    Veritabanı mühim değil altyapı diyorsunuz. Peki teşekkür ederim gerek yok