Kardeşim kusura bakma, paylaşmış olduğun demodaki yazılım internette her yerde olan yazılımdır ve güvenlik eksikleri çoktur.
Ayrıca pek sağlıklı bir sistem değil. Ha tabi tavsiyede bulunmamı isterseniz size hepsini yazabilirim.
Ama bu sistemle ilerlemeyin. Ben temayı hiç beğenmedim, çok fazla karmaşa ve dağınık. Sade ve ileri teknoloji yazılım olmadığı sürece tutmaz bu yazılımla.
Benim görüşüm bu, yanlış anlaşılmasın karalamıyorum sadece fikrimi söylüyorum.
İyide biz buna daha yeni başladık. Veritabanı ORACLE. Tema zaten öylesine yapıldı dediğiniz gibi tavsiyelere uyacağız.
ahahahahah

allah seni de güldürsün hocam
Hayırdır 3 blok sistemli bir web sitesi varda benmi bilmiyorum. Lütfen hangisi ise linkini belirtir iseniz bende özürümü diler lafımı yutarım