Kardeşim kusura bakma, paylaşmış olduğun demodaki yazılım internette her yerde olan yazılımdır ve güvenlik eksikleri çoktur.
Ayrıca pek sağlıklı bir sistem değil. Ha tabi tavsiyede bulunmamı isterseniz size hepsini yazabilirim.
Ama bu sistemle ilerlemeyin. Ben temayı hiç beğenmedim, çok fazla karmaşa ve dağınık. Sade ve ileri teknoloji yazılım olmadığı sürece tutmaz bu yazılımla.
Benim görüşüm bu, yanlış anlaşılmasın karalamıyorum sadece fikrimi söylüyorum.