Bazen r10 tepkilerini anlamakta zorluk çekiyorum.
Konu sahibi metinde zaten açıkça belirtmiş '' satıyorum '' vs ibaresi yok ve görüşlere dayanarak ileri düzey bir sistem yaratmayı hedeflediğini belirtmiş. Elbet görüşler sert ifadelerle de dile getirilebilir ama yıkıcı tavır takınmak hoş değil, yapıcı olmak lazım.
Konu sahibine söylemek istediğim benimde bir görüşüm var, yolu çok uzun heyecanını kaybetmesin ama emeklerinin karşılığını almak istiyorsa sadece veri tabanı farkı değil daha başka farklılıkları olması gerekiyor'ki piyasa malı yazılımlardan çok daha ileri adım atabilsin, başarılı olmasını dilerim.
Sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Minnettarım nihayet bir insan