• 26-12-2013, 00:57:57
    #37
    hayırlı satışlar
  • 29-12-2013, 19:53:54
    #38
    ugurbasyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amma reklam yapmışsın yahu. Satacaksan sat adamlara. Sırf konu doldurmak için bu kadar şart koşulmaz ki insanlara. Yok sıra-1 yazın, yok PM atamıyorum veri tabanı bozuk herkes buraya yazsın. Herkesin PM ler çalışıyor, sana gelince R10 veritabanı bozuk.

    Reklam yapmayı iyi biliyorsun tebrik ederim seni

    Eeee ne demişler? Kişi kendinden bilir işi...

    Bak ben senin gibi KOCAMAN harflerle de yazıp kirletmedim konunu. Çünkü neden? Saygı önemli de ondan...

    Ha bir de bir tane konu yetmiyor mu? R10 u neden kirletiyorsunuz?

    Bu ne?
    ugurbasyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kodu 100 ün üzerinde kişiye gönderdim. Dün sabahtan itibaren pc den girme şansım olmadı, bu sebeple son isteyenleri henüz gönderemedim.

    Konunun altına önce kod isteyip, sonra hem bana iftira eden Hemde koca koca harflerle saygısızlık eden ergen arkadaşı hem Allah'a hem de moderatöre havale ettim.

    İşte bu tip insanlar yüzünden kodu açıktan değil, zahmete girerek tek tek pm ile gönderdim. Bunlar kodu alır, kullanır, ne yorum ne de teşekkür ederler. Madem var Google da, neden benden istedin? Ayrıca ben kod sadece bende var da demedim. Tesadüfen denk geldi, işinize yararsa diye getirdim dedim. Ama yaranmaz bu tiplere. Terbiyesizlik bedava çünkü. Forumda aynı kodu parayla satan da var, bugün farkettim.

    Neyse arkadaşlar, şu anda da mobilim, pc başına geçer geçmez öncekilere gönderdiğim gibi gönderemediğim kişilere de göndereceğim.

    Saygılar.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:47:13 -->-> Daha önceki mesaj 03:41:29 --

    Adamın toplam 10 konusu var, 3 ü sitesinin reklamı, gelmiş bana reklam yapıyor diyor



    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 04:39:21 -->-> Daha önceki mesaj 03:47:13 --

    ugurbasyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @ASABi_Hoca dışındaki herkese mesajlar gönderilmiştir. Namaz abdest konuları ile uğraşıp, gelip burada bana su-i zan ediyorsun. Açtığın bütün konular satış üzerine. Hepsinde reklam ve menfaat var. R10'u şişirmeyelim demişsin, bütün konuların kopya konu. Sen nasıl bir karaktersin? Senin Nasreddin Hoca fıkrası anlatmana falan gerek yok, yeterince komiksin. Ayrıca Nasreddin fıkrası yapsam olur mu demişsin, onun içinde bölüm var forumda, istediğini yapabilirsin. Ama senin için özel rica edeceğim, çocuk bahçesi bölümü de açılsın.

    Aslında @KaRNeC isimli arkadaşa da göndermeyecektim ama yanlışlıkla göndermişim. Asabinin şakşakçılığına devam edebilir sıkıntı yok.
    Bu "ugurbasyigit" isimli vatandaşı tanımıyorum.. Fakat ben yokken orada burada yazdığı HAKARETLER ve KARALAMA (Terbiyesiz- Şakşakçı - Çocuk bahçesi vs hakaretleri ) mesajlarıyla ne kadar ERKEK(!) olduğunu ispatlamış.. Bu hakaretleri yüzüme yapacak kadar ERKEK olduğunu sanmıyorum..

    pm İLE KOD GÖNDERECEĞİM diye yazdığı uzamış bir mesaja, ben de kod rica edbilir miyim? diye talepte bulundum. Uzun süre kod gelmeyince r10'u boşuna şişirmeyelim diye mesaj yazdım. Kim bilir nasıl bir iftira ile şikayet etti ki BAN'landım.

    SONUÇ OLARAK BAN OLAYININ SCRİPT SATIŞIMLA BİR İLGİSİNİN BULUNMADIĞINI ve HAKKIMDA HAKSIZ YERE İTİBAR SARSICI MESAJLAR YAZIP DURAN VE KENDİSİNİ HİÇ TANIYIP MUHATAB OLMADIĞIM bu ZAVALLI YARATIĞIN karalamaya yönelik sözlerine itibar edilmemesini TÜM AKADAŞLAR'dan rica ediyorum..

    Saygılarımla..
  • 29-12-2013, 20:08:47
    #39
    Üyeliği durduruldu
    ASABi_Hoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu "ugurbasyigit" isimli vatandaşı tanımıyorum.. Fakat ben yokken orada burada yazdığı HAKARETLER ve KARALAMA (Terbiyesiz- Şakşakçı - Çocuk bahçesi vs hakaretleri ) mesajlarıyla ne kadar ERKEK(!) olduğunu ispatlamış.. Bu hakaretleri yüzüme yapacak kadar ERKEK olduğunu sanmıyorum..

    pm İLE KOD GÖNDERECEĞİM diye yazdığı uzamış bir mesaja, ben de kod rica edbilir miyim? diye talepte bulundum. Uzun süre kod gelmeyince r10'u boşuna şişirmeyelim diye mesaj yazdım. Kim bilir nasıl bir iftira ile şikayet etti ki BAN'landım.

    SONUÇ OLARAK BAN OLAYININ SCRİPT SATIŞIMLA BİR İLGİSİNİN BULUNMADIĞINI ve HAKKIMDA HAKSIZ YERE İTİBAR SARSICI MESAJLAR YAZIP DURAN VE KENDİSİNİ HİÇ TANIYIP MUHATAB OLMADIĞIM bu ZAVALLI YARATIĞIN karalamaya yönelik sözlerine itibar edilmemesini TÜM AKADAŞLAR'dan rica ediyorum..

    Saygılarımla..
    1. Kodu istediğiniz saat ile benim PC başına geçmem arasında 9 saat var. Biz bu forumda domain sattığımız insanları bile 3-4 gün bekliyoruz da, gidip konuya "ulaşamıyoruz, sahtekar" yazmıyoruz. Size özel PC başında mı beklemeliydim kod isterse hemen göndereyim diye?

    2. Sizden önce kaç kişi yazmış, hiç bir kişi bile mesaj gelmedi demiş mi? Neye dayanarak bana suçlamaları itham ettiniz?

    3. Reklam yaptığımı söylemişsiniz. Neyin reklamını yapıyorum?

    4. Konuya sadece "R10'u şişirmeyelim" mi yazdınız, yoksa beni tanımadığınız halde yalancı olduğumu, kimseye kod falan göndermediğimi de yazdınız mı?

    5. Ben konuyu rapor ettim, mod da sizi yasaklamış. Beni kendinizle karıştırmayın. BEN KİMSEYE İFTİRA ATMAM. Çünkü Allah'tan korkarım.
  • 29-12-2013, 21:09:40
    #40
    Tam da kod dağıtımına geçtiğimiz bir esnada yaşadığımız aksilik nedeniyle tüm dostlardan ve arkadaşlardan beni bağışlamalarını istirham ediyorum.. Allah, cezaları erteleyen ve kalplerden geçeni en iyi bilendir..

    KALDIĞIMIZ YERDEN DEVAM EDELİM..

    DAHA ÖNCE SIRA-X ŞEKLİNDE sıra almış arkadaşlara 20 TL fiyat uygulaması devam edecek.

    Buralarda olmadığım zamanda bile SCRİP satınalarak MEMNUNİYETLERİNİ ifade eden arkadaşlara da ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM..

    Saygılar..
  • 30-12-2013, 21:32:27
    #41
    script alındı teşk ederim
  • 30-12-2013, 22:14:06
    #42
    omerali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    script alındı teşk ederim
    Hayırlı olsun.. Güle güle kullanın.. En ufak bir probleminiz olursa yardım için SkyPe'de karşınızdayım..

    Selamlar..
  • 01-01-2014, 07:54:07
    #43
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende sitemde kullanmak istiyorum...
    mümkün müdür acaba...
  • 01-01-2014, 16:08:06
    #44
    Farabi_54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende sitemde kullanmak istiyorum...
    mümkün müdür acaba...
    Siteniz WordPress'de çalışıyorsa yapmanız gereken tek şey, plugini aktif edip tek satırlık kodu bir sayfaya yapıştırmaktır.

    Dilerseniz aynı satır üzerinde genişlik (width), kenar boşlukları (marginler) ve varsayılan il ile zemin rengini ekleyebilirsiniz.

    CSS yerleşim konusunda problem yaşayan olmadı.. Eğer olursa bizzat ilgilenirim.
  • 05-01-2014, 22:36:29
    #45
    Plugin satışı halen devam ediyor. Bazı güncellemeler yaptıkça satın alan arkadaşlara da hemen gönderiyotm.