Kodu 100 ün üzerinde kişiye gönderdim. Dün sabahtan itibaren pc den girme şansım olmadı, bu sebeple son isteyenleri henüz gönderemedim.
Konunun altına önce kod isteyip, sonra hem bana iftira eden Hemde koca koca harflerle
saygısızlık eden ergen arkadaşı hem Allah'a hem de moderatöre havale ettim.
İşte bu tip insanlar yüzünden kodu açıktan değil, zahmete girerek tek tek pm ile gönderdim. Bunlar kodu alır, kullanır, ne yorum ne de teşekkür ederler. Madem var Google da, neden benden istedin? Ayrıca ben kod sadece bende var da demedim. Tesadüfen denk geldi, işinize yararsa diye getirdim dedim. Ama yaranmaz bu tiplere.
Terbiyesizlik bedava çünkü. Forumda aynı kodu parayla satan da var, bugün farkettim.
Neyse arkadaşlar, şu anda da mobilim, pc başına geçer geçmez öncekilere gönderdiğim gibi gönderemediğim kişilere de göndereceğim.
Saygılar.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:47:13 -->-> Daha önceki mesaj 03:41:29 --
Adamın toplam 10 konusu var, 3 ü sitesinin reklamı, gelmiş bana reklam yapıyor diyor

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 04:39:21 -->-> Daha önceki mesaj 03:47:13 --