Tam da kod dağıtımına geçtiğimiz bir esnada yaşadığımız aksilik nedeniyle tüm dostlardan ve arkadaşlardan beni bağışlamalarını istirham ediyorum.. Allah, cezaları erteleyen ve kalplerden geçeni en iyi bilendir..
KALDIĞIMIZ YERDEN DEVAM EDELİM..
DAHA ÖNCE SIRA-X ŞEKLİNDE sıra almış arkadaşlara 20 TL fiyat uygulaması devam edecek.
Buralarda olmadığım zamanda bile SCRİP satınalarak MEMNUNİYETLERİNİ ifade eden arkadaşlara da ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM..
Saygılar..