• 16-12-2013, 17:37:12
    #28
    Hocam bu zemin rengi değiştirilebilir demişsiniz. ön plandaki yazıların renklerine de müdahele edebiliyomuyuz panelden? Yoksa css den mi yapılacak?
  • 16-12-2013, 20:57:45
    #29
    spetsnaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu zemin rengi değiştirilebilir demişsiniz. ön plandaki yazıların renklerine de müdahele edebiliyomuyuz panelden? Yoksa css den mi yapılacak?
    Ön plandaki yazıların renkleri ayarlanabilir yapmadım. BEYAZ, her zemine uyar diye düşünüyorum.

    Eğer satın alacak arkadaşlar bunu da isterlerse, eklemek sadece 30 saniyemi alır.

    Satınalmayı isteyen SIRA - X belirtmiş arkadaşlar bu konuda ne düşünüyor bilmek isterim.

    Talep olursa ön karakter rengini de ayarlanabilir olarak eklerim. (aslında CSS dosyasında bir COLOR değiştirmek çok zor olmasa gerek)
  • 16-12-2013, 21:02:15
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Hocam bu 50 kişi kim bilir kaç güne belki de aya dolacak. Artık biz satın alsak şu sistemi?
  • 16-12-2013, 21:51:48
    #31
    BKR55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu 50 kişi kim bilir kaç güne belki de aya dolacak. Artık biz satın alsak şu sistemi?
    Son derece haklısın kardeşim.. r10'daki wordpress'çiler bu scriptin kıymetini henüz anlamış değiller. Şu ana kadar DİYANET verileriyle namaz vakti yayınlama avantajına sahip 2. bir script henüz yok.

    Diğer forumda 3 günde sayı tamamlandı. Fakat burada nedense NAMAZ SAATİ hizmeti vermek isteyen pek yok anlaşılan. Aslında galiba duyuruyu iyi yapamadık :-)

    Her arkadaşın google'da "Filan yerde ezan kaçta okunuyor" vs gibi kelimelerle arama yapıp, benim sitemin ilk sayfanın kaçıncı sırasında çıktığını TEST ETMESİNİ diliyorum.

    Neyse.. Süre konusunda çok haklısın ve dağıtım için harekete geçip gerekeni hemen yapacağım.

    Talep eden her arkadaşın sitelesindeki muhtemel CSS/JQUERY gibi sorunlarla tek tek ilgilenip TAM İSTEDİĞİM GİBİ OLDU dedikleri zamana kadar olayın içinde olacağım.

    Sizlere kek tek ulaşacağım..

    Selamlar..
  • 18-12-2013, 12:02:26
    #32
    Merakla bekliyoruz sitelere entegre etmeyi takipdeyiz
  • 18-12-2013, 17:49:56
    #33
    Dağıtıma başlıyoruz..

    Bu mesajıma "BURADAYIM.. HAZIRIM" diyen arkadaşlara PM ile ulaşayım..

    Sitede Namaz Saati yayınlamak, manevi mesuliyet gerektirir ve dosdoğru çalışmasını sağlamamız gerekir.

    Şimdiden alıcılara hayırlı olmasını diliyorum.
  • 19-12-2013, 04:58:46
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Amma reklam yapmışsın yahu. Satacaksan sat adamlara. Sırf konu doldurmak için bu kadar şart koşulmaz ki insanlara. Yok sıra-1 yazın, yok PM atamıyorum veri tabanı bozuk herkes buraya yazsın. Herkesin PM ler çalışıyor, sana gelince R10 veritabanı bozuk.

    Reklam yapmayı iyi biliyorsun tebrik ederim seni

    Eeee ne demişler? Kişi kendinden bilir işi...

    Bak ben senin gibi KOCAMAN harflerle de yazıp kirletmedim konunu. Çünkü neden? Saygı önemli de ondan...

    Ha bir de bir tane konu yetmiyor mu? R10 u neden kirletiyorsunuz?

    Bu ne?
  • 20-12-2013, 00:09:21
    #35
    Konu sahibi arkadaş flooddan bir kaç gün süre ile banlanmış skyp aracılığı ile scripti aldım sidebar dışında kullanacağım için sayfa ayarı konusunda kendisini biraz meşgul ettim istemeyerek içtenlikle yardımcı oldu kendisi o konuda teşekkürlerimi iletiyorum kısa zamanda haber botu içinde çalışmaya başlayacağız
  • 25-12-2013, 22:13:33
    #36
    Arkadaş ay sonuna kadar uzaklaştırma almış bir sebeple, ticaretiyle ilgili bir mesele değil. Bir adet script aldım, gayet hızlı ve güvenli bir alışveriş oldu.

    Hayırlı işler.