Amma reklam yapmışsın yahu. Satacaksan sat adamlara. Sırf konu doldurmak için bu kadar şart koşulmaz ki insanlara. Yok sıra-1 yazın, yok PM atamıyorum veri tabanı bozuk herkes buraya yazsın. Herkesin PM ler çalışıyor, sana gelince R10 veritabanı bozuk.

Reklam yapmayı iyi biliyorsun tebrik ederim seni

Eeee ne demişler? Kişi kendinden bilir işi...

Bak ben senin gibi KOCAMAN harflerle de yazıp kirletmedim konunu. Çünkü neden? Saygı önemli de ondan...

Ha bir de bir tane konu yetmiyor mu? R10 u neden kirletiyorsunuz?

Bu ne?