PHP Optimus Oyun Scripti, 100/100 PAGESPEED!, Full Seo Uyumu
439
●63.947
- 30-11-2013, 22:27:21Oyun Meta Description alanına otomatik olarak açıklama kısmından 1-2 cümle çekmesi için bir kısa yol ayarlayabilirmisiniz? Ayarlar bölümündeki Oyun Description'a çok fazla seçenek eklenemiyor hal böyle olunca index alan oyunların google aramalarında hep birbirine yakın yazılar çıkıyor, sanki spam siteymiş gibi bir his uyanıyor insanda.
- 01-12-2013, 00:32:11Tekrar merhabalar konuya mesaj atmışsınız ancak benm mesajımı görmemişsiniz sanırım ? ?musa_ekrem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-12-2013, 01:48:02Senin sistemini aldım düzenledim yinede değişen birşey yok. Scriptler KAFADA olmaz. İşi bilen insanlar siteleri KAFAYA çıkarırlar. Neyse kimle konuştuğunu bilmeden şu yorumu yazan birisine zaten diyecek laf yok. Hadi kolay glsnMustafaUZUN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-12-2013, 12:09:05hocam yanlış anlamayın ama o kadar profesyonelseniz oturup siz yazıp 40 tl ye satışa koyun onu alalım. Hatta ilk sıraya beni yazabilirsiniz. işi beğenmemiş olabilirsiniz ama tutupta kimsenin emeğine saygısızlık yapamazsınız.CihanAksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-12-2013, 12:58:46Ben yapıyorum kurulumu hocam, ödeme sonrası gerekli bilgileri gönderiniz..musa_ekrem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-12-2013, 12:59:51Ben 3-5 günde script yazıp piyasaya 40TL'den satmak ile uğraşamam. Kimseyi kötülediğim falanda yok ayrıca. Burada herhangi bir script satışım olsa gelipde burada yorum yazmam merak etmeyin.create adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz nasıl aldığınız bir üründen memnun olmadığınızda bunun memnuniyetsizliğini belirtirseniz bende aynı şekilde onu belirttim. Herhangi bir script yada yazılım satışı yapmıyorum. Onun içinde gayet doğal olarak beğenmediğim noktaları yazdım. Ancak arkadaş direk "yapamadığım deseydiniz v.s" lafıyla olaya başlayınca bende olayı biraz daha ileri taşıdım.
Emeğe saygısızlık falanda göremiyorum. Ben şahsen aldığıma pişman olduğumu ve pişmanlıkların sebebini bir bir açıkladım. Dışarda oyunun kırılmış (hatta çalışıyormuş gayet güzel) hali varken ben geldim arkadaşdan lisanslı aldım. Neden ? Emeğine saygısızlık olmasın diye. Benim destek için attığım mesaja 14 saat sonra dönüyorsa ve scriptin sorunları yüzünden ben o scripti çalıştıramıyorsam kusura bakmayında istediğim yazıyı buraya yazarım. Tüketiciyim ve yorum yapmak en doğal hakkım.
Neyse WP yada bilinen sistemler haricinde script alınmayacağını öğrenmiş olduk. - 01-12-2013, 13:00:09SySTeMTeaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni güncelleme paketi çıkartıyorum bunu da eklerim düzenlemeler içerisine. - 01-12-2013, 14:46:25İnsanların para kazandığı yolla dalga geçmek haddinize mi sayın db yolunu bulamayacak kadar bilgili yazılım mühendisi. Önce bir kuruverin. Sonra hatalı yada kötü duran kısımları varsa belirtirsiniz. Aldığınız bir yazılım. Haliyle eleştiri kısmı yazılımla ilgili olmak durumundadır.CihanAksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle