• 11-10-2013, 21:15:59
    #91
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MustafaUZUN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi ki siz yazdırabilirsiniz istediğiniz kadar.
    Yazdırma maliyetine girmek istemiyorum hazır piyasada olanlardan biri dahil edilebiliyorsa satın almak istiyorum.Önereceğiniz bot var mı? Sistem çok hoşuma gitti.
  • 11-10-2013, 21:18:26
    #92
    sBrHvRn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazdırma maliyetine girmek istemiyorum hazır piyasada olanlardan biri dahil edilebiliyorsa satın almak istiyorum.Önereceğiniz bot var mı? Sistem çok hoşuma gitti.
    Chicken Bot , entegre için görüşmüştü benim le sanırım yapmıştır. Grafitus ile görüşebilirsiniz.
  • 11-10-2013, 23:17:20
    #93
    hocam demo bilgilerini istemiştim gönderirseniz incelemek istiyorum bende
  • 11-10-2013, 23:20:23
    #94
    balalayka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam demo bilgilerini istemiştim gönderirseniz incelemek istiyorum bende
    ibrahim abi oyun sistemi alacaksan bunu al mustafa abi yabancımız değil
  • 11-10-2013, 23:26:48
    #95
    inşallah sülom 4. kez yazıyorum bu konuya 5. kez yazmıcam
    mustafa kardeş ilgilenirse inşallah
  • 11-10-2013, 23:29:37
    #96
    balalayka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    inşallah sülom 4. kez yazıyorum bu konuya 5. kez yazmıcam
    mustafa kardeş ilgilenirse inşallah
    Çok pardon ofis taşıması , şehir dışı işler yoğunluktan. gönderdim
  • 11-10-2013, 23:39:47
    #97
    Mustafa hocam ben de 5. yi yazıyorum 6. yı yazmıcam.
    Geçen gün Kürşatla 2 lisans için anlaşmışsınız PM atar mısınız hesap bilgilerini alacağım 1 lisans.
  • 11-10-2013, 23:42:45
    #98
    OdemeHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mustafa hocam ben de 5. yi yazıyorum 6. yı yazmıcam.
    Geçen gün Kürşatla 2 lisans için anlaşmışsınız PM atar mısınız hesap bilgilerini alacağım 1 lisans.


    Skype dan dönmüştüm size ama sizde bana yazmadınız. atıyorum hemen
  • 11-10-2013, 23:43:57
    #99
    MustafaUZUN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Skype dan dönmüştüm size ama sizde bana yazmadınız. atıyorum hemen
    Kürşat değilim ben hocam arkadaşıyım.