• 05-10-2013, 23:54:59
    #55
    Admin bilgilerini veya görüntülerini bende alabilir miyim ?
  • 06-10-2013, 23:50:59
    #56
    Kurumsal PLUS
    Mesajım bulunsun.
  • 07-10-2013, 00:49:39
    #57
    Ya bu fake (otomatik) subdomainli ne demek tam olarak ne işe yarıyor. Bende bir adet almayı düşünüyorum ama,
  • 07-10-2013, 10:55:51
    #58
    Üyeliği durduruldu
    Kurban bayramından sonra açık kaynak kodlu alacağım, gerçekten güzel olmuş.
  • 07-10-2013, 20:50:52
    #59
    Güzel olmuş hayırlı olsun hepimize yeni scpritimiz .
  • 08-10-2013, 19:41:31
    #60
    memory adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya bu fake (otomatik) subdomainli ne demek tam olarak ne işe yarıyor. Bende bir adet almayı düşünüyorum ama,
    Fake Subdomain : Aslında var olmayan alt domaini sub domain şeklinde göstermektir. Bu işlem ile örneğin 40 kategori var, ve sahip olduğunuz domain sub domain mantığına uygun ise örnek : (oyunlari.com) araba.oyunlari.com, macera.oyunlari.com vs. gibi bu sekilde açmış olduğunuz her kategori birer alt domain olarak görünmesidir.


    QUOTE]Kurban bayramından sonra açık kaynak kodlu alacağım, gerçekten güzel olmuş.[/QUOTE]

    Her zaman efendim.

    Alıntı
    Güzel olmuş hayırlı olsun hepimize yeni scpritimiz .
    Teşekkürler.



    Son bir kaç gün ki ilgilenmediğim arkadaşlar kusura bakmayın. Ofisimizi yeni bri yere taşıyoruz. En yakın zamanda hizmetlerimize ve desteklere devam edeceğiz.
  • 08-10-2013, 19:42:46
    #61
    Bekliyoruz Mustafam, kolay gele
  • 08-10-2013, 20:58:51
    #62
    mustafa bey umarım napiustan geçişler için birşey yapmayı düşünürsünüz konuyu sürekli gelişme varmı diye takip etmekteyim.
  • 09-10-2013, 09:12:32
    #63
    Hayırlı Olsun Mustafa Hocam Ödeme Bilgilerini + Çalışan Demo Alabilirmiyim