• 01-10-2013, 23:08:49
    #19
    Demo varmı?
  • 01-10-2013, 23:10:58
    #20
    Mustafa abi bi demo bekliyoruz.
  • 01-10-2013, 23:15:16
    #21
    Merakla beklemekte birlikte şahsi fikrim ilk seçenekten yana olması yolunda
  • 01-10-2013, 23:42:14
    #22
    Yarın yüksek bir ihtimal ile demo sunabilirim arkadaşlar. İlginiz için tekrar teşekkürler. Şimdilik herkese iyi geceler.
  • 01-10-2013, 23:45:51
    #23
    Domain lisanslı mustafa hocam. Kaliteli işiniz var hep. 1 adet almak isterim. Ödeme bikgisi verirseniz.

    Bu mesaj sony ericsson mısır unu ile gönderildi.
  • 01-10-2013, 23:53:13
    #24
    demo çıkınca p.m atarsanız sevinirim
  • 02-10-2013, 15:02:31
    #25
    Demo çıkınca benide haberdar edermisin mustafa?
  • 02-10-2013, 18:46:26
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    fake subdomain özelliği olursa iyi olur panelde seçenek olarak.
    edit: bir de bir oyunu iki kategoriye ekleyebilme.
  • 02-10-2013, 20:01:10
    #27
    Azok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fake subdomain özelliği olursa iyi olur panelde seçenek olarak.
    edit: bir de bir oyunu iki kategoriye ekleyebilme.
    Fake subdomain için panelden ayar sistemi yok ama ayrıca o özellikler eklenmiş hali mevcut, aynı oyunu birden fazla kategoriye de ekleyebilirsiniz bu mevcut özellikleri arasında var zaten.