• 02-10-2013, 23:00:51
    #28
    Mustafa Bey dün tam bu saatlerde demo yarın gelecek demişti galiba bitti, geliyor.
    Bekliyoruz hocam. İlk alanlardan biri olacağım galiba.
  • 02-10-2013, 23:10:16
    #29
    çıksada alsak
    napius v2 den buna geçme imkanımız olacak mı ???
  • 03-10-2013, 14:07:04
    #30
    Demo çıktığında pm gönderirmisiniz. Satış şekli bence farketmez ama lisans olayı nasıl olacak oda önemli tabi.
  • 03-10-2013, 16:41:34
    #31
    hocam diğer scriptlerden otomatik resimleri swf adreslerini ve kalıcı bağlantı adreslerini geçerebilme şansımız varmı? örnek olarak orumcekoyundan geçiş olabilirmi
  • 03-10-2013, 17:30:51
    #32
    lXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam diğer scriptlerden otomatik resimleri swf adreslerini ve kalıcı bağlantı adreslerini geçerebilme şansımız varmı? örnek olarak orumcekoyundan geçiş olabilirmi


    Henüz hiç bir script için dönüşüm olayına giremedik , ilerleyen günlerde muhtemelen olacaktır.
  • 03-10-2013, 17:44:43
    #33
    özel tasarım yaptırmak istesek , açık kaynaklı şekilde son fiyatı alabilirmiyim.
  • 03-10-2013, 19:14:53
    #34
    TeXaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özel tasarım yaptırmak istesek , açık kaynaklı şekilde son fiyatı alabilirmiyim.


    Özel mesaj ile cevap gönderildi.
  • 03-10-2013, 22:42:27
    #35
    100/100 Pagespeed ??
    Snippet kullanımı ?


    Abi biraz abartmamışmısın ?

    Söylencek söz yok hayırlar olsun..
  • 03-10-2013, 22:47:12
    #36
    Beklemedeyim.