• 20-10-2013, 22:37:18
    MustafaUZUN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kusura bakmayın geç dönüş için şehir dışına çıkmak zorunda kalmıştım. Kurulum tamamlanmıştır. Hayırlı olsun.
    Bu kategorileri alfabetik sıra ile nasıl yapabiliriz.
  • 20-10-2013, 23:13:47
    Diğer scriptlerden özellikle v2 den geçişi sabırsızlıkla bekliyoruz Mustafa. Hayırlı işler.
  • 21-10-2013, 01:04:49
    S.a mustafa kardeş birkaç sorum olacaktı;

    1. Bu scripte özel tema yapanlar varmıdır? bunu sizin yapmanız daha iyi olacak diye düşünüyorum, yada sizin önerdiğiniz bir temacı arkadaş varmı? pagespeed değerlerini koruyabilmeli.

    2. Bir kaç ufak php ile değişecek bölümler olabilmekte buna destek veriyomusun?

    3. Scriptin sonraki versiyonları ücretlimi olacak yoksa ücretsizmi? bu sürümü alanlar için tabi.

    4. Cache seçeneği varmı benmi göremedim bu özellik iyi olur.

    Şimdilik bunlar aklıma geldikce sorabilirmiyim.
  • 21-10-2013, 17:10:16
    Görünüş olarak çok hoş script hocam , hayırlı satışlar
  • 21-10-2013, 23:17:14
    botlara bi el atabilirmisin? , henüz ekleyemedi botlar ile
  • 21-10-2013, 23:28:24
    rkalkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    botlara bi el atabilirmisin? , henüz ekleyemedi botlar ile

    Satış sayfamızın ilk sayfasında güncelleme paketi var onu edinerek çalışan botlara sahip olabilirsiniz.


    Alıntı
    Görünüş olarak çok hoş script hocam , hayırlı satışlar
    Teşekkürler.

    Alıntı
    Bu kategorileri alfabetik sıra ile nasıl yapabiliriz.
    Hocam admin panelde kategorilere sıra numarası verebilirsiniz.


    Alıntı
    1. Bu scripte özel tema yapanlar varmıdır? bunu sizin yapmanız daha iyi olacak diye düşünüyorum, yada sizin önerdiğiniz bir temacı arkadaş varmı? pagespeed değerlerini koruyabilmeli.

    2. Bir kaç ufak php ile değişecek bölümler olabilmekte buna destek veriyomusun?

    3. Scriptin sonraki versiyonları ücretlimi olacak yoksa ücretsizmi? bu sürümü alanlar için tabi.

    Şimdilik bunlar aklıma geldikce sorabilirmiyim.

    1- Özel tema yapıyorum
    2- Özel isteklerin hepsi ücreti karşılığında yapılabilir.
    3- Scriptin güncellemeleri ücretsiz fakat yeni sürümleri az bir ücret karşılığı olacaktır
    4- Tabi her istediğinizi sorabilirsiniz.


    Alıntı
    Diğer scriptlerden özellikle v2 den geçişi sabırsızlıkla bekliyoruz Mustafa. Hayırlı işler.
    Zaman vermemekle birlikte , umarım en kısa zamanda diyorum.
  • 21-10-2013, 23:30:08
    Scripti aldıktan sonra kullananların hit bilgilerini index durumlarını falan sormuştum. Alalı sanırım 2 gün oldu çok çok hızlı index alıyor içerik
  • 22-10-2013, 05:38:01
    Peki skype eklermisin hocam pm atıyorum ayrıca cache varmı scriptte? yoksa bunuda eklemeniz iyi olacaktır.
  • 22-10-2013, 06:37:01
    Uye girisi ve facebook ile giris olsaymis daha iyiymis, sosyalitesi az gibi geldi bana umarim guncellemede bunlarida yaparsinz. Genel olarak kullanisli bi script olmus ilerleyen gunlerde bir lisans alabilir.

    Pad 7208HD üzerinde Tapatalk ile gönderildi