• 08-11-2013, 22:41:33
    ayanikwalla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tarayıcıda tüm geçmişi sildim denedim olmadı...


    Google siz değil google botların yeniden gelip görmesi gerekiyor. Tarayıcı geçmişi ile alakası yok.
  • 11-11-2013, 22:51:52
    Hocam scriptte ufak bir sorun var gibi skype açarmısınız
  • 12-11-2013, 22:59:21
    Hocam bu analytics kodunu kendimizinkiyle değiştirecekmiyiz ? Footerda göremedim ben öyle bir kod ?
  • 13-11-2013, 14:50:43
    ugr17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu analytics kodunu kendimizinkiyle değiştirecekmiyiz ? Footerda göremedim ben öyle bir kod ?
    Adminde footer ayarlarında görebilirsin.
  • 13-11-2013, 17:04:39
    MustafaUZUN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adminde footer ayarlarında görebilirsin.
    Html formatına dönüştürünce buldum hocam tamamdır. Birde şu dcr formatındaki oyunları nasıl oynatabiliriz ? Direk url den çalışmıyor.Bir tane embed kodu buldum çalıştı fakat ondada düzgün çalışmadı oyunun bir çok yeri eksik çalıştı.

    Edit:İlginçtir baya bi deneme sonrası çalıştı
  • 18-11-2013, 02:14:26
    Hocam napius v2 den geçiş yaparsanız satın almak isterim.
  • 18-11-2013, 02:32:23
    hasip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam napius v2 den geçiş yaparsanız satın almak isterim.
    Hocam sistem yapısı çok farklı olduğu için geçiş yapmıyorum ve tavsiye etmiyorum.
  • 18-11-2013, 08:17:34
    Üyeliği durduruldu
    MustafaUZUN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sistem yapısı çok farklı olduğu için geçiş yapmıyorum ve tavsiye etmiyorum.
    hocam title, swf url ve açıklama kısımlarından oluşuyorlar, geçiş aslında kolay olmalı bence sizin zamanınız yok
  • 18-11-2013, 16:43:11
    ThePrivate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam title, swf url ve açıklama kısımlarından oluşuyorlar, geçiş aslında kolay olmalı bence sizin zamanınız yok
    hocam link yapısı felan değişiyor hani müşteri geliyor benim link yapım bu şkeilde kalıcak diyor . yeni sistemde breadcrumb olayı olduğu için eski sistemlerde bu olay yok o nedenle çevirsem kullanıcıya katkısı ne olacak falan gibi bir ton şey var....