Harika arayüz tasarımcısı olarak diyeceğim şu'ki hem yazılımsal hemde tasarım konusunda kusursuz incelediğim kadarı ile mustafa bey ben genellikle sürümden satılan script almam r10'dan pek. Ama bugün bir domain alıp bu hizmetinizden'de yararlanmak isterim. Ödeme ve İletişim bilgilerinizi yollarsanız sevinirim.
Daha başarılı projelerde sizi görmek dileği ile.
PHP Optimus Oyun Scripti, 100/100 PAGESPEED!, Full Seo Uyumu
439
●63.947
- 12-12-2013, 19:18:42Pm'ler gönderildi, ilginiz için teşekkürler.Turgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-12-2013, 13:57:03demo açılmıyor. eğer inceleyebilirsem bir tane almayı düşünüyorum
- 13-12-2013, 14:25:00Yazılım mühendisi olduğunuzdan bahsetmişsiniz, peki kendi siteniz için neden başka birinin yazılımını kullanıyorsunuz ? Benim " Şahsi " fikrim ben yazılım "Mühendisi" olsam kendi yazılımımı kendim tasarlar kendim progralamasını yaparım.CihanAksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada Mustafa Bey'den dün bu scriptten bende aldım ve sağolsun herşeyi ile ilgilendi kendi kurdu kendi ayarlarını yaptı anahtar teslim anlayacağınız. Ve ne kadar arasam'da bıkmadan usanmadan güzel bi şekilde cevap verip her sorunumu çözdü.
Demo İsteyenler : www.sekeroyun.org
İyi günler.