Harika arayüz tasarımcısı olarak diyeceğim şu'ki hem yazılımsal hemde tasarım konusunda kusursuz incelediğim kadarı ile mustafa bey ben genellikle sürümden satılan script almam r10'dan pek. Ama bugün bir domain alıp bu hizmetinizden'de yararlanmak isterim. Ödeme ve İletişim bilgilerinizi yollarsanız sevinirim.
Daha başarılı projelerde sizi görmek dileği ile.