S.a mustafa kardeş birkaç sorum olacaktı;

1. Bu scripte özel tema yapanlar varmıdır? bunu sizin yapmanız daha iyi olacak diye düşünüyorum, yada sizin önerdiğiniz bir temacı arkadaş varmı? pagespeed değerlerini koruyabilmeli.

2. Bir kaç ufak php ile değişecek bölümler olabilmekte buna destek veriyomusun?

3. Scriptin sonraki versiyonları ücretlimi olacak yoksa ücretsizmi? bu sürümü alanlar için tabi.

4. Cache seçeneği varmı benmi göremedim bu özellik iyi olur.

Şimdilik bunlar aklıma geldikce sorabilirmiyim.