OdemeHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mustafa hocam ben de 5. yi yazıyorum 6. yı yazmıcam.
Geçen gün Kürşatla 2 lisans için anlaşmışsınız PM atar mısınız hesap bilgilerini alacağım 1 lisans.


Skype dan dönmüştüm size ama sizde bana yazmadınız. atıyorum hemen