Senin sistemini aldım düzenledim yinede değişen birşey yok. Scriptler KAFADA olmaz. İşi bilen insanlar siteleri KAFAYA çıkarırlar. Neyse kimle konuştuğunu bilmeden şu yorumu yazan birisine zaten diyecek laf yok. Hadi kolay glsn
hocam yanlış anlamayın ama o kadar profesyonelseniz oturup siz yazıp 40 tl ye satışa koyun onu alalım. Hatta ilk sıraya beni yazabilirsiniz. işi beğenmemiş olabilirsiniz ama tutupta kimsenin emeğine saygısızlık yapamazsınız.