Ben 3-5 günde script yazıp piyasaya 40TL'den satmak ile uğraşamam. Kimseyi kötülediğim falanda yok ayrıca. Burada herhangi bir script satışım olsa gelipde burada yorum yazmam merak etmeyin.
Siz nasıl aldığınız bir üründen memnun olmadığınızda bunun memnuniyetsizliğini belirtirseniz bende aynı şekilde onu belirttim. Herhangi bir script yada yazılım satışı yapmıyorum. Onun içinde gayet doğal olarak beğenmediğim noktaları yazdım. Ancak arkadaş direk "yapamadığım deseydiniz v.s" lafıyla olaya başlayınca bende olayı biraz daha ileri taşıdım.
Emeğe saygısızlık falanda göremiyorum. Ben şahsen aldığıma pişman olduğumu ve pişmanlıkların sebebini bir bir açıkladım. Dışarda oyunun kırılmış (hatta çalışıyormuş gayet güzel) hali varken ben geldim arkadaşdan lisanslı aldım. Neden ? Emeğine saygısızlık olmasın diye. Benim destek için attığım mesaja 14 saat sonra dönüyorsa ve scriptin sorunları yüzünden ben o scripti çalıştıramıyorsam kusura bakmayında istediğim yazıyı buraya yazarım. Tüketiciyim ve yorum yapmak en doğal hakkım.
Neyse WP yada bilinen sistemler haricinde script alınmayacağını öğrenmiş olduk.
İnsanların para kazandığı yolla dalga geçmek haddinize mi sayın db yolunu bulamayacak kadar bilgili yazılım mühendisi. Önce bir kuruverin. Sonra hatalı yada kötü duran kısımları varsa belirtirsiniz. Aldığınız bir yazılım. Haliyle eleştiri kısmı yazılımla ilgili olmak durumundadır.