• 30-11-2013, 22:27:21
    Oyun Meta Description alanına otomatik olarak açıklama kısmından 1-2 cümle çekmesi için bir kısa yol ayarlayabilirmisiniz? Ayarlar bölümündeki Oyun Description'a çok fazla seçenek eklenemiyor hal böyle olunca index alan oyunların google aramalarında hep birbirine yakın yazılar çıkıyor, sanki spam siteymiş gibi bir his uyanıyor insanda.
  • 01-12-2013, 00:32:11
    musa_ekrem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    narcade napius 1 ve napius 2 den almıştım bundan da alalım bir tane. Banka hesap bilgilenizi gönderir misiniz, ayrıca kurulumu ne zaman yapabilirsiniz?
    Tekrar merhabalar konuya mesaj atmışsınız ancak benm mesajımı görmemişsiniz sanırım ? ?
  • 01-12-2013, 01:48:02
    MustafaUZUN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuna basit şekilde scripti kurmayı beceremedim deseniz kafi. Türkçe bu kadar basit bir dil. Satırlarca yazmaya gerek yok.

    Böyle gereksiz konularla uğraşmak istemiyorum. Sattığımız ürünün her zaman peşindeyiz. Hesap numaranızı verin geri gönderiyim. Yıllardır benim müşterilerim beni biliyor. Bende müşterilerimi biliyorum. 40 liraya sattığm bir yazılım için yeri geliyor 3-4 saat düzenleme yapıyorum. Çevremden de bu şekilde tepki alıyorum.

    Kalitesiz dediğiniz yazılımlar ile yüzlerce kelimede kafada siteler var. Laf attığınız sistemler için bir background araştırın derin.

    Not: r10'a 7/24 bakacak kadar zamanım yok. Ulaşmak isteyenler için skype ve telefon bilgileri konuların içlerinde bulunmaktadır.
    Senin sistemini aldım düzenledim yinede değişen birşey yok. Scriptler KAFADA olmaz. İşi bilen insanlar siteleri KAFAYA çıkarırlar. Neyse kimle konuştuğunu bilmeden şu yorumu yazan birisine zaten diyecek laf yok. Hadi kolay glsn
  • 01-12-2013, 12:09:05
    CihanAksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin sistemini aldım düzenledim yinede değişen birşey yok. Scriptler KAFADA olmaz. İşi bilen insanlar siteleri KAFAYA çıkarırlar. Neyse kimle konuştuğunu bilmeden şu yorumu yazan birisine zaten diyecek laf yok. Hadi kolay glsn
    hocam yanlış anlamayın ama o kadar profesyonelseniz oturup siz yazıp 40 tl ye satışa koyun onu alalım. Hatta ilk sıraya beni yazabilirsiniz. işi beğenmemiş olabilirsiniz ama tutupta kimsenin emeğine saygısızlık yapamazsınız.
  • 01-12-2013, 12:58:46
    musa_ekrem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tekrar merhabalar konuya mesaj atmışsınız ancak benm mesajımı görmemişsiniz sanırım ? ?
    Ben yapıyorum kurulumu hocam, ödeme sonrası gerekli bilgileri gönderiniz..
  • 01-12-2013, 12:59:51
    create adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yanlış anlamayın ama o kadar profesyonelseniz oturup siz yazıp 40 tl ye satışa koyun onu alalım. Hatta ilk sıraya beni yazabilirsiniz. işi beğenmemiş olabilirsiniz ama tutupta kimsenin emeğine saygısızlık yapamazsınız.
    Ben 3-5 günde script yazıp piyasaya 40TL'den satmak ile uğraşamam. Kimseyi kötülediğim falanda yok ayrıca. Burada herhangi bir script satışım olsa gelipde burada yorum yazmam merak etmeyin.

    Siz nasıl aldığınız bir üründen memnun olmadığınızda bunun memnuniyetsizliğini belirtirseniz bende aynı şekilde onu belirttim. Herhangi bir script yada yazılım satışı yapmıyorum. Onun içinde gayet doğal olarak beğenmediğim noktaları yazdım. Ancak arkadaş direk "yapamadığım deseydiniz v.s" lafıyla olaya başlayınca bende olayı biraz daha ileri taşıdım.

    Emeğe saygısızlık falanda göremiyorum. Ben şahsen aldığıma pişman olduğumu ve pişmanlıkların sebebini bir bir açıkladım. Dışarda oyunun kırılmış (hatta çalışıyormuş gayet güzel) hali varken ben geldim arkadaşdan lisanslı aldım. Neden ? Emeğine saygısızlık olmasın diye. Benim destek için attığım mesaja 14 saat sonra dönüyorsa ve scriptin sorunları yüzünden ben o scripti çalıştıramıyorsam kusura bakmayında istediğim yazıyı buraya yazarım. Tüketiciyim ve yorum yapmak en doğal hakkım.

    Neyse WP yada bilinen sistemler haricinde script alınmayacağını öğrenmiş olduk.
  • 01-12-2013, 13:00:09
    SySTeMTeaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyun Meta Description alanına otomatik olarak açıklama kısmından 1-2 cümle çekmesi için bir kısa yol ayarlayabilirmisiniz? Ayarlar bölümündeki Oyun Description'a çok fazla seçenek eklenemiyor hal böyle olunca index alan oyunların google aramalarında hep birbirine yakın yazılar çıkıyor, sanki spam siteymiş gibi bir his uyanıyor insanda.


    Yeni güncelleme paketi çıkartıyorum bunu da eklerim düzenlemeler içerisine.
  • 01-12-2013, 14:46:25
    CihanAksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 3-5 günde script yazıp piyasaya 40TL'den satmak ile uğraşamam. Kimseyi kötülediğim falanda yok ayrıca. Burada herhangi bir script satışım olsa gelipde burada yorum yazmam merak etmeyin.

    Siz nasıl aldığınız bir üründen memnun olmadığınızda bunun memnuniyetsizliğini belirtirseniz bende aynı şekilde onu belirttim. Herhangi bir script yada yazılım satışı yapmıyorum. Onun içinde gayet doğal olarak beğenmediğim noktaları yazdım. Ancak arkadaş direk "yapamadığım deseydiniz v.s" lafıyla olaya başlayınca bende olayı biraz daha ileri taşıdım.

    Emeğe saygısızlık falanda göremiyorum. Ben şahsen aldığıma pişman olduğumu ve pişmanlıkların sebebini bir bir açıkladım. Dışarda oyunun kırılmış (hatta çalışıyormuş gayet güzel) hali varken ben geldim arkadaşdan lisanslı aldım. Neden ? Emeğine saygısızlık olmasın diye. Benim destek için attığım mesaja 14 saat sonra dönüyorsa ve scriptin sorunları yüzünden ben o scripti çalıştıramıyorsam kusura bakmayında istediğim yazıyı buraya yazarım. Tüketiciyim ve yorum yapmak en doğal hakkım.

    Neyse WP yada bilinen sistemler haricinde script alınmayacağını öğrenmiş olduk.
    İnsanların para kazandığı yolla dalga geçmek haddinize mi sayın db yolunu bulamayacak kadar bilgili yazılım mühendisi. Önce bir kuruverin. Sonra hatalı yada kötü duran kısımları varsa belirtirsiniz. Aldığınız bir yazılım. Haliyle eleştiri kısmı yazılımla ilgili olmak durumundadır.
  • 01-12-2013, 18:30:37
    Merhaba @MustafaUZUN bu scripti değiştirmen mümkün mü? Wp tarzı makale scriptine çevirebilirmiyiz. Çevirebilirsek özel tema + scriptin yeniden düzenlenmesi kabataslak maliyeti ne olur?

    Pm lütfen