• 31-03-2013, 20:05:02
    #55
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    @JeeKi

    Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler..

    Kaç zamandır yurt dışı için seri ilan scripti araştırıyordum. Hatta bir tane satın aldım ama çok eskiği var. Bu haliyle kullanılacak gibi değil. En başta dil destiği yok.

    O kadar sıkıştım ki, sonunda yabancı kaynaklı bir seri ilan scriptine tema yaptırayım diye düşünmeye başlamıştım. Bu başlığı takip halindeyim. Demo'yu test ederiz beklentilerimizi karşılayacağını görürsek, fiyatı da kabul edilebilir bir fiyat olursa satın almayı düşünüyoruz.
    iyi çalışmalar.
  • 31-03-2013, 21:18:03
    #56
    JeeKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sistemde şu an EST (akbank, halkbank, yapıkredi, fortis ....) ya ait posların 3d ile çekimi yapılacak şekilde ayarı mevcut diğer ödeme modülleri de entegre edilir + ücret ile diğer ödeme metotlarını da eklerim.
    Fiyat alabilir miyim?
  • 01-04-2013, 11:36:23
    #57
    ben de detaylı pm alabilir miyim.
  • 01-04-2013, 12:46:55
    #58
    demo alamadım üstadım.
  • 01-04-2013, 14:01:00
    #59
    detaylı bilgi ve satış fiyatını demo bilgileri ile alabilir miyim.
    destek nasil olacak

    tam özelliklerini inceleyebileceğim demo alabilirmiyim.
  • 01-04-2013, 14:12:54
    #60
    fiyati alabilir miyim bende, tesekkurler
  • 01-04-2013, 14:21:44
    #61
    Üyeliği durduruldu
    demo ve fiyat nedir
  • 01-04-2013, 17:36:56
    #62
    Özel mesajla bilgi istedim.. gözünüzden kaçmış olabilir.
  • 01-04-2013, 18:05:39
    #63
    demo ve fiyat istiyorum lütfen