• 03-04-2013, 00:39:42
    #82
    Üyeliği durduruldu
    Demo eklemeye karar verdiğinizde PM atın konunuzu yeniden aktif edeyim.
  • 03-04-2013, 17:03:22
    #83
    fiyatı belli oldumu bunun ?
    Konuya daha önce yazdım cevap gelmedi özele pm attım yıne tınlayan olmadı fiyatı almak için başka akrobasi hareketlerım kalmadı.
  • 03-04-2013, 17:34:12
    #84
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar konu güncellendi demo yayınlandı.



    Mehtix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyatla ilgilide bilgirendirebileceğiniz bir pm atarsanız sevinirim..
    hacspectrum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bekliyordum demo ve fiyat bilgisi fiyat teklifi de yapabiliriz ama sistemi görmeden bir şey demek zor benim içim önemli bir kaç alan var oralara göre fiyat verebilirim
    metalfun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    p.m alabilirmiyim? ortalama satış fiyatınız nedir birde?
    exbass adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lütfen..
    JeeKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevaplandı
    PieRLuGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    detaylı pm lütfen
    JeeKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevaplandı....

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:38:37 -->-> Daha önceki mesaj 20:38:04 --




    cevaplandı
    ErkaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    detaylı bilgi ve satış fiyatını demo bilgileri ile alabilir miyim.
    destek nasil olacak
    demo
    tam kullanima acik demo pls.
    ozanak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo ve fiyat pm alabilirmiyim.teşekkürler.
    ufukt51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynisindan pm alabilir miyim?
    Toplu satis olacagi icin fiyatin uygun olacagini dusunuyorum
    mettug adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrıtılı pm pls
    ahmadd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo hazır ise demo ve fiyat alabilirmiyim
    exbass adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demo ve fiyat bilgisi alabilirmiyim
    SilverWolf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demo haricinde sorulanlara da cevap alabilirsek memnun oluruz. İyi çalışmalar.
    gepettoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışır demo ve paneli rica edebilir miyim. Ayrıca kategorik olarak eklenen alt özellikler (m2, sahibinden vs..) nasıl ekleniyor. Sistemde ki mevcut kategoriler dışında yeni eklediğim kategorilere bu alt kategorileri nasıl ekliyorsunuz? Fiyatı ne kadardır bununla ilgili bilgi de verirseniz sevinirim.
    YazilimMerkezi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo ve fiyat bilgilerini rica ediyorum, hayırlı satışlar...
    beslika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demo linki alabilir miyim?
    Genckolik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sistemin demosunu rica ediyorum.
    MustafaAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Detayli pm alabilir miyim?

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
    marquis07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo adresi ve fiyat bilgisini gonderirmisiniz ?
    KaanYILMAZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo ile birlikte fiyat alabilirmiyim saygılar,
    SilverWolf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dil desteği var mı? Ben yabancı bir sitede kullanacağım Tek tek sayfaları bulup çevirmek çok mantıksız olur.
    Ben de ayrıntılı bilgi talep ediyorum. İyi satışlar.
    HarbiSey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo adresi ve fiyat bilgisini gonderirmisiniz ?
    sarp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah sağlıklı ve hayırlı evladlar olarak büyütmenizi nasip etsin , pm lütfen + konu linki...
    008 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    script fiyatı nedir öğrenebilirmiyim
    hdtaskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende rica edeyim
    tommy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende pm alabilirmiyim
    atlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    detaylı bilgi ve satış fiyatını demo bilgileri ile alabilir miyim.
    destek nasil olacak
    demo
    tam kullanima acik demo pls.
    emreozdes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm ve ücret hakkında bilgi alabilir miyim lütfen ?
    ibsad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm atıldı
    hacspectrum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    detaylı bilgi ve satış fiyatını demo bilgileri ile alabilir miyim.
    Tasarım desteği bulunuyor mu...
    servetese adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo site alabilir miyim ?
    kranos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı satışlar. (Bu arada Allah sağlıklı , sıhhatli doğmalarını nasip etsin.). Pm attım
    VasfiVural adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo ve fiyat pm alabilirmiyim.teşekkürler.
    atlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bekliyoruz demoyu ve fiyati.
    ufukt51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo alabilir miyim?
    Sehmus72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Demo ve fiyatı rica edebilirmiyim
    bykarizma07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyat ve demo alabilirmiyim.
    cakirtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo ve ücreti pm alabilir miyim ?
    cost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo site alabilir miyim ?
    Divinity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm ile demo ve fiyat bilgisi alabilir miyim

    GT-I9000 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    TEKADAM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son firma ile anlaşamadım demişsiniz,script şu an eksiksiz midir? kurulu demo ve detaylı bilgi iletir misiniz
    TarikYildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demo site ve fiyat alayım böyle bir planım vardı zaten. Payu veya ipara ile tahsilat yapılabilyor mu get modülünde
    Ori10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de detaylı pm alabilir miyim.
    SiberPatron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    detaylı bilgi ve satış fiyatını demo bilgileri ile alabilir miyim.
    destek nasil olacak

    tam özelliklerini inceleyebileceğim demo alabilirmiyim.
    ergunaksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyati alabilir miyim bende, tesekkurler
    kymkk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo ve fiyat nedir
    Gksl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo ve fiyat istiyorum lütfen
    just1c3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo ve fiyat pm lütfen
    epicentre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo ve fiyat gönderebilirmisiniz...
    OnpixEl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Pm ilede attım acaba demo hazırlandıysa demo ve fiyat bilgisi alabilirsem sevinirm. iyi akşamlar.

    Edit: Aynı anda yazdık galiba, şu an inceliyorum umarım anlaşırız.
    Cantanesiyim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo site pm lutfen.
    karan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adlt haric demo koyma zorunlu degilmi hocam? yoksa r10 kural mı değiştirdi
    GencTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo alabilirmiyim.
    emreozdes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    detaylı bilgi için pm istemiştim yardimci olabilir misiniz ?
    osmanizim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo rica ediyorum lütfen
    yakese adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    detay alayım
    ceyede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo ve ayrıntılı pm lütfen fiyatlandırma vs de dahil
    chopper07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo, fiyat...
    olcaytd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demo ve aklınızdaki çoğul satış ve tekil satış fiyatını alabilirmiyim
    exbass adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo site alabilir miyim ?
    Sehmus72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyatı belli oldumu bunun ?
    Konuya daha önce yazdım cevap gelmedi özele pm attım yıne tınlayan olmadı fiyatı almak için başka akrobasi hareketlerım kalmadı.
  • 03-04-2013, 17:56:13
    #85
    Üyeliği durduruldu
    Anlaşma sağlandı 1 adet lisans alınacaktır.
  • 03-04-2013, 17:57:01
    #86
    olcaytd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlaşma sağlandı 1 adet lisans alınacaktır.
    Hayırlı olsun...
  • 03-04-2013, 21:07:11
    #87
    Hocam admin girişi ? üye giriş Kullanıcı adı değiştimi..?

    Demo
    Kullanıcı tarafı

    Kullanıcı adı : demo1 2 3 4 --- 30
    Pass : 123456



    Admin tarafı

    Kullanıcı adı : admin
    Pass : 123qwe456
  • 03-04-2013, 21:22:00
    #88
    ilan scripti inceledim cok guzel ve yeni ve bazı üzeliklerde var. hayırlı satışlar....

    www.diyarvitrin.com
  • 03-04-2013, 21:36:16
    #89
    sahap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilan scripti inceledim cok guzel ve yeni ve bazı üzeliklerde var. hayırlı satışlar....
    Teşekkür ederim..

    sarp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam admin girişi ? üye giriş Kullanıcı adı değiştimi..?

    Demo
    Kullanıcı tarafı

    Kullanıcı adı : demo1 2 3 4 --- 30
    Pass : 123456



    Admin tarafı

    Kullanıcı adı : admin
    Pass : 123qwe456
    hayır kontrol ettim her hangi bir sorun yok

    uye tarafında demo1 demo2 demo3 demo4 demo30 a kadar gitmekte şifrede de bir sorun yok.
  • 03-04-2013, 22:39:57
    #90
    Üyeliği durduruldu
    Ürünü favoriye ekleme ve Yorum alanları göremedim sistemde mevcutmudur ?
    Anasayada Vitrin ilanları gibi başka başlıkla vitrin açılabiliyormu