Arkadaşlar konu güncellendi demo yayınlandı.
fiyatla ilgilide bilgirendirebileceğiniz bir pm atarsanız sevinirim..
Bende bekliyordum demo ve fiyat bilgisi fiyat teklifi de yapabiliriz ama sistemi görmeden bir şey demek zor benim içim önemli bir kaç alan var oralara göre fiyat verebilirim
p.m alabilirmiyim? ortalama satış fiyatınız nedir birde?
Cevaplandı....
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:38:37 -->-> Daha önceki mesaj 20:38:04 --
cevaplandı
detaylı bilgi ve satış fiyatını demo bilgileri ile alabilir miyim.
destek nasil olacak
demo
tam kullanima acik demo pls.
demo ve fiyat pm alabilirmiyim.teşekkürler.
Aynisindan pm alabilir miyim?
Toplu satis olacagi icin fiyatin uygun olacagini dusunuyorum
demo hazır ise demo ve fiyat alabilirmiyim
Demo ve fiyat bilgisi alabilirmiyim
Demo haricinde sorulanlara da cevap alabilirsek memnun oluruz. İyi çalışmalar.
Çalışır demo ve paneli rica edebilir miyim. Ayrıca kategorik olarak eklenen alt özellikler (m2, sahibinden vs..) nasıl ekleniyor. Sistemde ki mevcut kategoriler dışında yeni eklediğim kategorilere bu alt kategorileri nasıl ekliyorsunuz? Fiyatı ne kadardır bununla ilgili bilgi de verirseniz sevinirim.
demo ve fiyat bilgilerini rica ediyorum, hayırlı satışlar...
Demo linki alabilir miyim?
sistemin demosunu rica ediyorum.
Detayli pm alabilir miyim?
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
demo adresi ve fiyat bilgisini gonderirmisiniz ?
demo ile birlikte fiyat alabilirmiyim saygılar,
Dil desteği var mı? Ben yabancı bir sitede kullanacağım Tek tek sayfaları bulup çevirmek çok mantıksız olur.
Ben de ayrıntılı bilgi talep ediyorum. İyi satışlar.
demo adresi ve fiyat bilgisini gonderirmisiniz ?
Allah sağlıklı ve hayırlı evladlar olarak büyütmenizi nasip etsin , pm lütfen + konu linki...
script fiyatı nedir öğrenebilirmiyim
detaylı bilgi ve satış fiyatını demo bilgileri ile alabilir miyim.
destek nasil olacak
demo
tam kullanima acik demo pls.
pm ve ücret hakkında bilgi alabilir miyim lütfen ?
detaylı bilgi ve satış fiyatını demo bilgileri ile alabilir miyim.
Tasarım desteği bulunuyor mu...
demo site alabilir miyim ?
Hayırlı satışlar. (Bu arada Allah sağlıklı , sıhhatli doğmalarını nasip etsin.). Pm attım
demo ve fiyat pm alabilirmiyim.teşekkürler.
bekliyoruz demoyu ve fiyati.
Merhaba,
Demo ve fiyatı rica edebilirmiyim
Fiyat ve demo alabilirmiyim.
demo ve ücreti pm alabilir miyim ?
demo site alabilir miyim ?
Pm ile demo ve fiyat bilgisi alabilir miyim
GT-I9000 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
son firma ile anlaşamadım demişsiniz,script şu an eksiksiz midir? kurulu demo ve detaylı bilgi iletir misiniz
Demo site ve fiyat alayım böyle bir planım vardı zaten. Payu veya ipara ile tahsilat yapılabilyor mu get modülünde
ben de detaylı pm alabilir miyim.
detaylı bilgi ve satış fiyatını demo bilgileri ile alabilir miyim.
destek nasil olacak
tam özelliklerini inceleyebileceğim demo alabilirmiyim.
fiyati alabilir miyim bende, tesekkurler
demo ve fiyat istiyorum lütfen
demo ve fiyat gönderebilirmisiniz...
Merhaba Pm ilede attım acaba demo hazırlandıysa demo ve fiyat bilgisi alabilirsem sevinirm. iyi akşamlar.
Edit: Aynı anda yazdık galiba, şu an inceliyorum umarım anlaşırız.
adlt haric demo koyma zorunlu degilmi hocam? yoksa r10 kural mı değiştirdi
detaylı bilgi için pm istemiştim yardimci olabilir misiniz ?
demo rica ediyorum lütfen
demo ve ayrıntılı pm lütfen fiyatlandırma vs de dahil
Demo ve aklınızdaki çoğul satış ve tekil satış fiyatını alabilirmiyim
demo site alabilir miyim ?
fiyatı belli oldumu bunun ?
Konuya daha önce yazdım cevap gelmedi özele pm attım yıne tınlayan olmadı fiyatı almak için başka akrobasi hareketlerım kalmadı.