• 04-04-2013, 19:29:57
    JeeKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sistemi test eden arkadaşlar lütfen kapattıgınız fonsiyonları geri acınız...

    Bazı arkadaşlar satışı baltalamak amaclı tum filitrelerimi felan silmiş kategorilerimi silmiş lütfen yapmayın.....
    Ayiptir arkadaslar.bunu yapan hainlik ediyor demektir.Arkadasimiz iyi niyetle deneme amacli verdigi yetkiyi kotuye kullanmak.etik degil.
  • 05-04-2013, 11:58:14
    Demoyu inceledim. Bircok ayrinti dusunulmus. Stabil calisan bir yazilim. Bir adet alacagiz.
  • 05-04-2013, 13:48:53
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ori10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demoyu inceledim. Bircok ayrinti dusunulmus. Stabil calisan bir yazilim. Bir adet alacagiz.
    Teşekkür ederim Ori10 senin için misli hesabı acıyorum bugun gondrecem sana odemeyi ordan yaparsın...
  • 05-04-2013, 14:51:46
    demoyu göremiyorum göndermeniz mümkün mü ? bir de Sizden satın alsam da sonra bana herhangi bir domaine kursanız olur mu ? yani şu an için sadece scripti almak istiyorum. Ben yaklaşık 15 gün sonra domaine kuracağım çünkü. ?
  • 05-04-2013, 14:56:24
    emreozdes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demoyu göremiyorum göndermeniz mümkün mü ? bir de Sizden satın alsam da sonra bana herhangi bir domaine kursanız olur mu ? yani şu an için sadece scripti almak istiyorum. Ben yaklaşık 15 gün sonra domaine kuracağım çünkü. ?
    Tabiki bunun ile ilgili sıkıntı olmaz şimdi alım yaparsanız sonra kurulum yaparız bu zaman zarfında da kurulum detaylarını iletirsiniz. Extra istekleri felan ona gore hazırlık yaparız..

    Demo ile ilgili de yine diyorum bazı arkadaslar tum verilerimi siliyorlar 1 saat e halletmiş oluruz demoyu yeniden aktif ederiz....

    Başka bir yerden inceleme yapmanız bakımından PM atıyorum
  • 05-04-2013, 18:08:35
    Bir adet siparis verilmistir.misli hesabini bende bekliyorum.
  • 05-04-2013, 18:37:13
    Demo görünmüyor
  • 05-04-2013, 18:52:17
    gepettoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demo görünmüyor
    PM atıldı.

    Demo bakıma alındı. Kurulu bir sistemin adresi verildi...
  • 05-04-2013, 20:59:06
    Merhaba;

    Demo nu iceleyemedim özel mesajla demo bilgilerini iletirmisin.?

    Kaynak kod durumu nasıldır kaç sayfa kapatıyorsun ? sunucuya ne kurmak gerekir ioncube / Zend

    Design pattern nedir nasıldır ? mvc oop ne kullanıyorsun? açık bir sayfa kod örneğini gönderirmisin ?

    Postgresql desteğin varmı ?

    Dönüşünüzü bekliyorum.
    İyi Çalışmalar Dilerim.