• 07-05-2013, 16:08:11
    detaylı bilgi ve satış fiyatını demo bilgileri ile alabilir miyim.
    destek nasil olacak
    demo
    tam kullanima acik demo pls.
    extra ilaveler istesek olurmu
  • 07-05-2013, 16:11:02
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bas34has adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    detaylı bilgi ve satış fiyatını demo bilgileri ile alabilir miyim.
    destek nasil olacak
    demo
    tam kullanima acik demo pls.
    extra ilaveler istesek olurmu
    Cevaplandı
  • 08-05-2013, 08:23:14
    cek
    Üyeliği durduruldu
    mesajım bulunsun hocam ileride bir adet lisans almayı düşünebilirim
    +
    kodlar açık kaynakmıdır hocam
  • 08-05-2013, 11:46:47
    Domaine lisanlı şekilde tek dosya şifrelidir...
  • 21-05-2013, 12:35:29
    Mehtix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyatla ilgilide bilgirendirebileceğiniz bir pm atarsanız sevinirim..
    hacspectrum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bekliyordum demo ve fiyat bilgisi fiyat teklifi de yapabiliriz ama sistemi görmeden bir şey demek zor benim içim önemli bir kaç alan var oralara göre fiyat verebilirim
    metalfun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    p.m alabilirmiyim? ortalama satış fiyatınız nedir birde?
    exbass adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lütfen..
    PieRLuGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    detaylı pm lütfen
    ErkaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    detaylı bilgi ve satış fiyatını demo bilgileri ile alabilir miyim.
    destek nasil olacak
    demo
    tam kullanima acik demo pls.
    VasfiVural adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo ve fiyat pm alabilirmiyim.teşekkürler.
    atlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bekliyoruz demoyu ve fiyati.
    ufukt51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo alabilir miyim?
    Sehmus72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Demo ve fiyatı rica edebilirmiyim
    bykarizma07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyat ve demo alabilirmiyim.
    cakirtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo ve ücreti pm alabilir miyim ?
    cost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo site alabilir miyim ?
    Divinity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm ile demo ve fiyat bilgisi alabilir miyim

    GT-I9000 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    TEKADAM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son firma ile anlaşamadım demişsiniz,script şu an eksiksiz midir? kurulu demo ve detaylı bilgi iletir misiniz
    TarikYildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demo site ve fiyat alayım böyle bir planım vardı zaten. Payu veya ipara ile tahsilat yapılabilyor mu get modülünde
    SilverWolf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @JeeKi

    Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler..

    Kaç zamandır yurt dışı için seri ilan scripti araştırıyordum. Hatta bir tane satın aldım ama çok eskiği var. Bu haliyle kullanılacak gibi değil. En başta dil destiği yok.

    O kadar sıkıştım ki, sonunda yabancı kaynaklı bir seri ilan scriptine tema yaptırayım diye düşünmeye başlamıştım. Bu başlığı takip halindeyim. Demo'yu test ederiz beklentilerimizi karşılayacağını görürsek, fiyatı da kabul edilebilir bir fiyat olursa satın almayı düşünüyoruz.
    iyi çalışmalar.
    TarikYildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyat alabilir miyim?
    Ori10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de detaylı pm alabilir miyim.
    SiberPatron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    detaylı bilgi ve satış fiyatını demo bilgileri ile alabilir miyim.
    destek nasil olacak

    tam özelliklerini inceleyebileceğim demo alabilirmiyim.
    ergunaksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyati alabilir miyim bende, tesekkurler
    kymkk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo ve fiyat nedir
    Gksl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo ve fiyat istiyorum lütfen
    just1c3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo ve fiyat pm lütfen
    epicentre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo ve fiyat gönderebilirmisiniz...
    mtn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam böylesine büyük çaplı projeler sadece yazılım ve optimizasyon ile yoğun ziyaretçi trafiği kaldıramaz.

    Benden size birkaç tavsiye; arama ve filtreleme için apache solr ve sphinx e göz atın. Sahibinden, izlesene gibi siteler search engine olarak sphinx kullanıyor mesela. Onun dışında solr da çok başarılı özellikle filtreleme yaparak arama için. Birkaç büyük e-ticaret sitesinde kullandıklarını biliyorum. Mutlaka bu tür büyük sistemleri, sunucu tarafında da destekleyen 3. parti uygulamalar olması lazım.

    Tek başınıza böyle bir sistemi hazırlamanız kolay değil, çok emek-zaman ister. Hayırlı satışlar hocam...
    OnpixEl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Pm ilede attım acaba demo hazırlandıysa demo ve fiyat bilgisi alabilirsem sevinirm. iyi akşamlar.

    Edit: Aynı anda yazdık galiba, şu an inceliyorum umarım anlaşırız.
    Cantanesiyim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo site pm lutfen.
    karan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adlt haric demo koyma zorunlu degilmi hocam? yoksa r10 kural mı değiştirdi
    GencTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo alabilirmiyim.
    emreozdes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    detaylı bilgi için pm istemiştim yardimci olabilir misiniz ?
    osmanizim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo rica ediyorum lütfen
    yakese adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    detay alayım
    ceyede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo ve ayrıntılı pm lütfen fiyatlandırma vs de dahil
    chopper07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo, fiyat...
    olcaytd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demo ve aklınızdaki çoğul satış ve tekil satış fiyatını alabilirmiyim
    exbass adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo site alabilir miyim ?
    Anıl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demo eklemeye karar verdiğinizde PM atın konunuzu yeniden aktif edeyim.
    olcaytd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlaşma sağlandı 1 adet lisans alınacaktır.
    sarp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam admin girişi ? üye giriş Kullanıcı adı değiştimi..?

    Demo
    Kullanıcı tarafı

    Kullanıcı adı : demo1 2 3 4 --- 30
    Pass : 123456



    Admin tarafı

    Kullanıcı adı : admin
    Pass : 123qwe456
    sahap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilan scripti inceledim cok guzel ve yeni ve bazı üzeliklerde var. hayırlı satışlar....

    www.diyarvitrin.com
    mettug adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürünü favoriye ekleme ve Yorum alanları göremedim sistemde mevcutmudur ?
    Anasayada Vitrin ilanları gibi başka başlıkla vitrin açılabiliyormu
    atlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilan verenler magaza acmak isteyenler icin bi odeme sekli goremedim.
    umutacar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sistemi inceledim bende almayı düşüyorum bazı özel sorularım var PM den iletiyoruım..
    atlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayiptir arkadaslar.bunu yapan hainlik ediyor demektir.Arkadasimiz iyi niyetle deneme amacli verdigi yetkiyi kotuye kullanmak.etik degil.
    gepettoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demo görünmüyor
    black1one adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba;

    Demo nu iceleyemedim özel mesajla demo bilgilerini iletirmisin.?

    Kaynak kod durumu nasıldır kaç sayfa kapatıyorsun ? sunucuya ne kurmak gerekir ioncube / Zend

    Design pattern nedir nasıldır ? mvc oop ne kullanıyorsun? açık bir sayfa kod örneğini gönderirmisin ?

    Postgresql desteğin varmı ?

    Dönüşünüzü bekliyorum.
    İyi Çalışmalar Dilerim.
    TEKADAM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo kurduğun admin paneli yada dbyi read only yapmanı öneririm. kötü niyetli kişiler her zaman her yerde var maalesef.
    Karpov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demoda sıkıntı mı var?
    doktorx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo sıkıntılı sanırım aktif demo admin görebilirsek düşüne biliriz
    ArtDirector adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba;

    sistemi incelemek ve şayet düşündüğüm gibiyse satın almak istiyorum; mümkünse çalışan bir demo adresi alabilirmiyim
    Seg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demoyu düzelttiğinizde mesajımı alıntılarsanız sevinirim.
    Denizos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo alabilirmiyim
    eligran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende demo alabilirmiyim
    mettug adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arkadaşdan 04.04.2013 tarihinde msn de ve tel ile görüşme sonrasında script için sanalpazar üzerinden alım yaptım almadan öncede 100tl harcayıp host ve domain aldım neyse bilgileri verdik ertesi gün kurulum yaptı resimler çıkmıyor die hostda sorun var die msj attı baktım resimler çıkmıyor hostla görüşün gd libary de sorun var diyin filan dedi neyse host mesaj attım adamlar hostda bişey bulamadı script de sorun var dedi bende ilettim arkadaşa oda döndü şuan birkaç yere kurdum hiçbirinde sorun yok neyse birdaha kurum filan dedi bakim neyse böyle 1 hafta geçti olmadı dedi host u değiştirilelim filan dedi bende yeni aldım birsürü para verdik sorunu çözdürürüz dedim sinirlendim hostculara kızgın bir ifade ile host da bir daha msj attım olmuyor sıkıntı hosta script de sorun yok die arkadaşa günveniyoruz ya adamlar geri döndü scriptin PHP 5.30 sürümünde bulunmayan kodları çağırdığından resimler çıkmıyor eregi kodundan sorun çıkıyor dedi neyse döndük arkadaşa bak bu koddan dolayı oluyormuş dedik gene ne alaka bu script 5.4 da bile çalışır şudur budur filan o sıra host isterseniz siteyi PHP eski sürüm host a taşıyalım dedi bende mecbur kabul ettim iş olsun die neyse taşıdılar hostcuların dediği gibi script çalıştı o sırada sanalpazar satış iptal oldu gittigidiyordan açtım alımı ordan yapın script i eksikleri hazır hazırlıyım işibitsin dedi neyse tamam dedik gittigidiyorüzerinden aldık 12 Nisan 2013 saat 8:30 script hazır olacaktı neyse o ğünde olmadı ertesi gün oldu arkadaş ortada yok 3 gün filan geçti yok ortada yanlız r10 dan konturol ediyorum arkadaş r10 giriyor ama msn filan açmıyor gittgidiyor son günü ilana kargo bilgisi giriyor parayı alabilmek için hala ortada yok tele cevap vermiyor msaj atıyorum dönmüyor msn e bakmıyor onay vermek içi 3 gün daha bekledim belki geri döner filan diye tık yok gittigidiyor a mesaj attım satışı iptal ettirdim.
    20 Gündür boşu boşuna uğraştırdı para harcattı bu gibi adamlara ne denir bu forumdaki arkadaşların karar vermesini istiyorum.

    Ayrıca MSN konuşmalarını ve diğer bilgileride yayınlaya bilirim inanmayanlara.

    ARKADAŞIN gittigidiyordan mesajı.
    Kötü niyet ile alakalı herhangi hiç bir sey yoktur kendisinin ticaret rekoru yuksek birisidir ben satış iptal olmasın diye son gun oldugundan kargo girdim zaten teslim edemedim kendiside iade verdi sonuctas bir ticaret var kimseyi kanırma gibi bir sey soz konusu bile değildir asla da olmaz olsa zaten neden bu platformda satış yapmayı tercih edeyim.
    eaesli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    site bende acilmadi :s
    dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tüm detayları alayım + ne kadar destek vereceğine dair bir garanti verebilirmisiniz.
    cakirtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bekliyoruz hocam
    algoritma_20 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel mesaj atılmıştır.
    Cevaplamanız ümidiyle.
    JetLag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gerçekten oldukça üst düzey bir script olmuş
    eline sağlık, bende detaylı bir pm alabilirim...
    beslika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Admin bilgilerini PM alabilir miyim?
    ferizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm alabilirmiyim teşekkür ederim
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo pm alabilirmiyim
    yagizgezer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Admin bilgilerini pm lutfen

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    bas34has adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    detaylı bilgi ve satış fiyatını demo bilgileri ile alabilir miyim.
    destek nasil olacak
    demo
    tam kullanima acik demo pls.
    extra ilaveler istesek olurmu
    cek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mesajım bulunsun hocam ileride bir adet lisans almayı düşünebilirim
    +
    kodlar açık kaynakmıdır hocam

    Arkadaşlar doğumun yaklaşması sebebi ile acil para ihtiyacından dolayı sistemi 100 TL ye çektim ve dosyaları da şifresiz olarak verme kararı aldım.... Herkesin bilgisine....
  • 21-05-2013, 12:59:15
    Geniş bir bilgi lütfen admin paneli dahil?
  • 21-05-2013, 13:11:07
    Üyeliği durduruldu
    JeeKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar 4 5 yıldır kendim geliştirmiş olduğum bir scripti artık toplu olarak satışını gerçekleştireceğim....


    Sistemin Özellikleri :

    İlan Sistemi ( Hazır çalışır durumda )
    Get Sistemi ( Hazır fakat gizli durumda )
    Açık arttırma ( Hazır fakat gizli )
    Kategorilere özel filtre sistemi ( Hazır çalışır durumda )
    Admin Yardım ekleme silme özelliği
    Admin Filtre ekleme ve düzeltme sistemi
    Mağaza Sistemi
    Admin Mağaza teması olusturma ve kaydetme sistemi ( Temalar renk değiştirilebilir şekilde yapuılmaktadır istenildiği gibi ayarlanabilir )

    Daha bir çok özellik mevcut.....


    Satışını gerçekleştirmek için şu an sistemi yeni bir domain e aktarmaktayım... Gerekli ayarları yapıldıktan sonra satış işlemi başlayacaktır.


    Sistemde bir adet şifreli dosya bulunmaktadır. Amacı domain adına lisanslamak içindir.




    Demo
    Kullanıcı tarafı

    Kullanıcı adı : hababam
    Pass : 123456

    Teknik bilgiler için lütfen özel PM atınız....
    1 adet alındı fiyat gerçekten süper özellikle şifresiz olması ayrı bir olay. Çok teşekkürler
  • 21-05-2013, 13:14:29
    Ozcan_SARICA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geniş bir bilgi lütfen admin paneli dahil?
    Tüm detaylar konuda bildirilmiştir. Efendim....

    Sub domain sistemi felan mevcuttur....

    salonu.pro sitesinde sub domain sistemi ile çalışmaktadır. Aynı script...

    alsatkirayaver.com kurulum yapıldı

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:14:29 -->-> Daha önceki mesaj 13:13:33 --

    maxiturkiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 adet alındı fiyat gerçekten süper özellikle şifresiz olması ayrı bir olay. Çok teşekkürler
    Hayırlı olsun....
  • 21-05-2013, 13:28:40
    JeeKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm detaylar konuda bildirilmiştir. Efendim....

    Sub domain sistemi felan mevcuttur....

    salonu.pro sitesinde sub domain sistemi ile çalışmaktadır. Aynı script...

    alsatkirayaver.com kurulum yapıldı

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:14:29 -->-> Daha önceki mesaj 13:13:33 --



    Hayırlı olsun....
    konuda paneli göremedim ... paneli pm alabilirmiyim?