fiyatla ilgilide bilgirendirebileceğiniz bir pm atarsanız sevinirim..
Bende bekliyordum demo ve fiyat bilgisi fiyat teklifi de yapabiliriz ama sistemi görmeden bir şey demek zor benim içim önemli bir kaç alan var oralara göre fiyat verebilirim
p.m alabilirmiyim? ortalama satış fiyatınız nedir birde?
detaylı bilgi ve satış fiyatını demo bilgileri ile alabilir miyim.
destek nasil olacak
demo
tam kullanima acik demo pls.
demo ve fiyat pm alabilirmiyim.teşekkürler.
bekliyoruz demoyu ve fiyati.
Merhaba,
Demo ve fiyatı rica edebilirmiyim
Fiyat ve demo alabilirmiyim.
demo ve ücreti pm alabilir miyim ?
demo site alabilir miyim ?
Pm ile demo ve fiyat bilgisi alabilir miyim
GT-I9000 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
son firma ile anlaşamadım demişsiniz,script şu an eksiksiz midir? kurulu demo ve detaylı bilgi iletir misiniz
Demo site ve fiyat alayım böyle bir planım vardı zaten. Payu veya ipara ile tahsilat yapılabilyor mu get modülünde
@JeeKi
Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler..
Kaç zamandır yurt dışı için seri ilan scripti araştırıyordum. Hatta bir tane satın aldım ama çok eskiği var. Bu haliyle kullanılacak gibi değil. En başta dil destiği yok.
O kadar sıkıştım ki, sonunda yabancı kaynaklı bir seri ilan scriptine tema yaptırayım diye düşünmeye başlamıştım. Bu başlığı takip halindeyim. Demo'yu test ederiz beklentilerimizi karşılayacağını görürsek, fiyatı da kabul edilebilir bir fiyat olursa satın almayı düşünüyoruz.
iyi çalışmalar.
ben de detaylı pm alabilir miyim.
detaylı bilgi ve satış fiyatını demo bilgileri ile alabilir miyim.
destek nasil olacak
tam özelliklerini inceleyebileceğim demo alabilirmiyim.
fiyati alabilir miyim bende, tesekkurler
demo ve fiyat istiyorum lütfen
demo ve fiyat gönderebilirmisiniz...
Hocam böylesine büyük çaplı projeler sadece yazılım ve optimizasyon ile yoğun ziyaretçi trafiği kaldıramaz.
Benden size birkaç tavsiye; arama ve filtreleme için apache solr ve sphinx e göz atın. Sahibinden, izlesene gibi siteler search engine olarak sphinx kullanıyor mesela. Onun dışında solr da çok başarılı özellikle filtreleme yaparak arama için. Birkaç büyük e-ticaret sitesinde kullandıklarını biliyorum. Mutlaka bu tür büyük sistemleri, sunucu tarafında da destekleyen 3. parti uygulamalar olması lazım.
Tek başınıza böyle bir sistemi hazırlamanız kolay değil, çok emek-zaman ister. Hayırlı satışlar hocam...
Merhaba Pm ilede attım acaba demo hazırlandıysa demo ve fiyat bilgisi alabilirsem sevinirm. iyi akşamlar.
Edit: Aynı anda yazdık galiba, şu an inceliyorum umarım anlaşırız.
adlt haric demo koyma zorunlu degilmi hocam? yoksa r10 kural mı değiştirdi
detaylı bilgi için pm istemiştim yardimci olabilir misiniz ?
demo rica ediyorum lütfen
demo ve ayrıntılı pm lütfen fiyatlandırma vs de dahil
Demo ve aklınızdaki çoğul satış ve tekil satış fiyatını alabilirmiyim
demo site alabilir miyim ?
Demo eklemeye karar verdiğinizde PM atın konunuzu yeniden aktif edeyim.
Anlaşma sağlandı 1 adet lisans alınacaktır.
Hocam admin girişi ? üye giriş Kullanıcı adı değiştimi..?
Demo
Kullanıcı tarafı
Kullanıcı adı : demo1 2 3 4 --- 30
Pass : 123456
Admin tarafı
Kullanıcı adı : admin
Pass : 123qwe456
ilan scripti inceledim cok guzel ve yeni ve bazı üzeliklerde var. hayırlı satışlar....
www.diyarvitrin.com
Ürünü favoriye ekleme ve Yorum alanları göremedim sistemde mevcutmudur ?
Anasayada Vitrin ilanları gibi başka başlıkla vitrin açılabiliyormu
ilan verenler magaza acmak isteyenler icin bi odeme sekli goremedim.
Sistemi inceledim bende almayı düşüyorum bazı özel sorularım var PM den iletiyoruım..
Ayiptir arkadaslar.bunu yapan hainlik ediyor demektir.Arkadasimiz iyi niyetle deneme amacli verdigi yetkiyi kotuye kullanmak.etik degil.
Merhaba;
Demo nu iceleyemedim özel mesajla demo bilgilerini iletirmisin.?
Kaynak kod durumu nasıldır kaç sayfa kapatıyorsun ? sunucuya ne kurmak gerekir ioncube / Zend
Design pattern nedir nasıldır ? mvc oop ne kullanıyorsun? açık bir sayfa kod örneğini gönderirmisin ?
Postgresql desteğin varmı ?
Dönüşünüzü bekliyorum.
İyi Çalışmalar Dilerim.
demo kurduğun admin paneli yada dbyi read only yapmanı öneririm. kötü niyetli kişiler her zaman her yerde var maalesef.
demo sıkıntılı sanırım aktif demo admin görebilirsek düşüne biliriz
merhaba;
sistemi incelemek ve şayet düşündüğüm gibiyse satın almak istiyorum; mümkünse çalışan bir demo adresi alabilirmiyim
Demoyu düzelttiğinizde mesajımı alıntılarsanız sevinirim.
Bu arkadaşdan 04.04.2013 tarihinde msn de ve tel ile görüşme sonrasında script için sanalpazar üzerinden alım yaptım almadan öncede 100tl harcayıp host ve domain aldım neyse bilgileri verdik ertesi gün kurulum yaptı resimler çıkmıyor die hostda sorun var die msj attı baktım resimler çıkmıyor hostla görüşün gd libary de sorun var diyin filan dedi neyse host mesaj attım adamlar hostda bişey bulamadı script de sorun var dedi bende ilettim arkadaşa oda döndü şuan birkaç yere kurdum hiçbirinde sorun yok neyse birdaha kurum filan dedi bakim neyse böyle 1 hafta geçti olmadı dedi host u değiştirilelim filan dedi bende yeni aldım birsürü para verdik sorunu çözdürürüz dedim sinirlendim hostculara kızgın bir ifade ile host da bir daha msj attım olmuyor sıkıntı hosta script de sorun yok die arkadaşa günveniyoruz ya adamlar geri döndü scriptin PHP 5.30 sürümünde bulunmayan kodları çağırdığından resimler çıkmıyor eregi kodundan sorun çıkıyor dedi neyse döndük arkadaşa bak bu koddan dolayı oluyormuş dedik gene ne alaka bu script 5.4 da bile çalışır şudur budur filan o sıra host isterseniz siteyi PHP eski sürüm host a taşıyalım dedi bende mecbur kabul ettim iş olsun die neyse taşıdılar hostcuların dediği gibi script çalıştı o sırada sanalpazar satış iptal oldu gittigidiyordan açtım alımı ordan yapın script i eksikleri hazır hazırlıyım işibitsin dedi neyse tamam dedik gittigidiyorüzerinden aldık 12 Nisan 2013 saat 8:30 script hazır olacaktı neyse o ğünde olmadı ertesi gün oldu arkadaş ortada yok 3 gün filan geçti yok ortada yanlız r10 dan konturol ediyorum arkadaş r10 giriyor ama msn filan açmıyor gittgidiyor son günü ilana kargo bilgisi giriyor parayı alabilmek için hala ortada yok tele cevap vermiyor msaj atıyorum dönmüyor msn e bakmıyor onay vermek içi 3 gün daha bekledim belki geri döner filan diye tık yok gittigidiyor a mesaj attım satışı iptal ettirdim.
20 Gündür boşu boşuna uğraştırdı para harcattı bu gibi adamlara ne denir bu forumdaki arkadaşların karar vermesini istiyorum.
Ayrıca MSN konuşmalarını ve diğer bilgileride yayınlaya bilirim inanmayanlara.
ARKADAŞIN gittigidiyordan mesajı.
Kötü niyet ile alakalı herhangi hiç bir sey yoktur kendisinin ticaret rekoru yuksek birisidir ben satış iptal olmasın diye son gun oldugundan kargo girdim zaten teslim edemedim kendiside iade verdi sonuctas bir ticaret var kimseyi kanırma gibi bir sey soz konusu bile değildir asla da olmaz olsa zaten neden bu platformda satış yapmayı tercih edeyim.
tüm detayları alayım + ne kadar destek vereceğine dair bir garanti verebilirmisiniz.
Özel mesaj atılmıştır.
Cevaplamanız ümidiyle.
gerçekten oldukça üst düzey bir script olmuş
eline sağlık, bende detaylı bir pm alabilirim...
Admin bilgilerini PM alabilir miyim?
pm alabilirmiyim teşekkür ederim
Admin bilgilerini pm lutfen
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
detaylı bilgi ve satış fiyatını demo bilgileri ile alabilir miyim.
destek nasil olacak
demo
tam kullanima acik demo pls.
extra ilaveler istesek olurmu
mesajım bulunsun hocam ileride bir adet lisans almayı düşünebilirim
+
kodlar açık kaynakmıdır hocam
Arkadaşlar doğumun yaklaşması sebebi ile acil para ihtiyacından dolayı sistemi 100 TL ye çektim ve dosyaları da şifresiz olarak verme kararı aldım.... Herkesin bilgisine....