• 22-05-2013, 18:35:56
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    burak16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm rica edebilirmiyim
    Hangi konuda PM rica ediyorsunuz anlamadım.
  • 22-05-2013, 18:55:30
    Merhabalar ben yönetim panelini falan inceledim . Fakatödeme ile ilgili ayarları göremedim. GETmethodu olsun veya diğer ödeme yöntemlerini nerden nasıl düzenleyip ayarlayabiliyoruz.
    Birde mail&msn adresiniz ve telefon numaranızı pm ile alabilirmiyim
  • 22-05-2013, 19:52:55
    emrekucukyanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar ben yönetim panelini falan inceledim . Fakatödeme ile ilgili ayarları göremedim. GETmethodu olsun veya diğer ödeme yöntemlerini nerden nasıl düzenleyip ayarlayabiliyoruz.
    Birde mail&msn adresiniz ve telefon numaranızı pm ile alabilirmiyim
    Arkadaşlar içinde ödeme sistemi felan mevcut fakat tasarımı eski ve özel bir tasarım olduğundan dolayı tasarım değiştirmediğimden ve kullanıcılarının bir çoğunun ilk 6 7 ay ödeme kullanmayacağız kapatın demesinden dolayı kapattım.

    içinde halkbank sanal pos mevcut.

    mağaza ve ilan ödemeleri sorunsuz çalışıyor...

    sadece hemen al da bir kac ayar yapmamız lazım yeni değişiklikler başka sorun yok... Bu sebeplerden dolayı kapattım...

    İlerde güncelleme ile güncelleyebilirsiniz....

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:52:55 -->-> Daha önceki mesaj 19:00:50 --

    NeoCooL adlı üyeden alıntı:
    Ödemenizi geçtim hocam
    Hayırlı olsun kurulum yarın 16:30 bitmiş olur.
  • 24-05-2013, 22:11:11
    ödeme bilgilerini ala bilirmıyım pm ile
  • 26-05-2013, 17:22:20
    Sehmus72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme bilgilerini ala bilirmıyım pm ile
    Bilgiler konunun en başında belirtilmiş bulunmaktadır.
    NeoCooL adlı üyeden alıntı:
    24.05.2013 Cuma
    Hocam n oldu bitermi bu gece ?
    Kusura bakmayın acil doğum a girdik ALLAH' a şükür sorunsuz çıktık bugün içinde sıkıntınızı gidereceğim.
  • 26-05-2013, 18:54:18
    JeeKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgiler konunun en başında belirtilmiş bulunmaktadır.

    Kusura bakmayın acil doğum a girdik ALLAH' a şükür sorunsuz çıktık bugün içinde sıkıntınızı gidereceğim.
    allah analı babalı büyütsün.
  • 26-05-2013, 22:06:51
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    allah analı babalı büyütsün.
    Teşekkür ederim. ALLAH cümlemizin çocuklarını analı babalı büyütsün...

    Baba olmak farklı bir duygu fakat İKİZ KIZ BABASI olmak bam başka bir duygu
  • 26-05-2013, 23:57:32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Allah Analı Babalı Büyütsün.
  • 27-05-2013, 01:44:49
    Sağol abi bazı arkadaşların işleri bu durumdam dolayı aksadı sabah a kadar onların sıkıntıları giderilmiş olacaktır.