demoyu göremiyorum göndermeniz mümkün mü ? bir de Sizden satın alsam da sonra bana herhangi bir domaine kursanız olur mu ? yani şu an için sadece scripti almak istiyorum. Ben yaklaşık 15 gün sonra domaine kuracağım çünkü. ?
Tabiki bunun ile ilgili sıkıntı olmaz şimdi alım yaparsanız sonra kurulum yaparız bu zaman zarfında da kurulum detaylarını iletirsiniz. Extra istekleri felan ona gore hazırlık yaparız..
Demo ile ilgili de yine diyorum bazı arkadaslar tum verilerimi siliyorlar

1 saat e halletmiş oluruz demoyu yeniden aktif ederiz....
Başka bir yerden inceleme yapmanız bakımından PM atıyorum