Demo harici sorularınız için lütfen PM atınız hepsini cevaplıyorum....
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:08:51 -->-> Daha önceki mesaj 20:07:06 --
Dil desteği var mı? Ben yabancı bir sitede kullanacağım Tek tek sayfaları bulup çevirmek çok mantıksız olur.
Ben de ayrıntılı bilgi talep ediyorum. İyi satışlar.
Dil dosyası mevcutdur sistemde soyle anlatayım size...
bir dil dosyamız var dil adında içinde bunun
dosyalar mevcut mesele trk diye bir dosyamız var bunu alın kopyalayın adını eng yapın ve içindekileri değiştirin adminden de dil ekle deyin bayragını gosterin yeterlidir. dil bolumu aktif olmustur.