• 06-12-2008, 11:14:22
    #10
    TrueLove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlarda benden olsun
    ist olmadıgı kesin yinede teşekkürler güzel çekmişsin gerçektende
  • 07-12-2008, 14:40:13
    #11
    Misafir
    okokok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    az biraz hdr ve kırpma biraz daha güzel durdu
    Çay her zaman güzel durur. Heleki keyif çayı olunca, dans ediyor mübarek. Arkadaki manzarada güzel.

    Okokok, forumda hdr kırpma falan filan artistlik yapıyorsun, daha bir kere ya Child, sana bi banner veya bi logo hazırlıyım demedin. Hep bana hep bana, nereye kadar. Biliyonmu bilmiyonmu? Biliyorsan niye bildiğini ben bilmiyom, bilmiyorsan nazın kime güzelim
  • 09-12-2008, 09:35:04
    #12
    Child adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çay her zaman güzel durur. Heleki keyif çayı olunca, dans ediyor mübarek. Arkadaki manzarada güzel.

    Okokok, forumda hdr kırpma falan filan artistlik yapıyorsun, daha bir kere ya Child, sana bi banner veya bi logo hazırlıyım demedin. Hep bana hep bana, nereye kadar. Biliyonmu bilmiyonmu? Biliyorsan niye bildiğini ben bilmiyom, bilmiyorsan nazın kime güzelim
    Konumda ne işin var bas git sana logo mogo yok

    Aaaa okadar kursa gittik adobe tasarımcı sertifikası aldık boşamı Foto içinde foto kursuna gitmesemde birçok dökman okudum. Senin banner olayına gelince ben senin yanına yaklaşamama sen simdi sıra dısı bişyeler istersin Bir keresinde hiç unutmam Child in bi sitesi vardı yanar döner bir siteydi google botları gelince müzik sitesi onlar gidince ***** site oluyordu
  • 09-12-2008, 12:21:31
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Şöyle fotoğraf çeken bi' makinamız olmadı ya

    Valla güzelmiş. Alayım bi' tane bende Adana'daki güzel yerleri çekeyim.
  • 10-12-2008, 17:44:42
    #14
    Misafir
    okokok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konumda ne işin var bas git sana logo mogo yok
    Aaaa okadar kursa gittik adobe tasarımcı sertifikası aldık boşamı Foto içinde foto kursuna gitmesemde birçok dökman okudum. Senin banner olayına gelince ben senin yanına yaklaşamama sen simdi sıra dısı bişyeler istersin Bir keresinde hiç unutmam Child in bi sitesi vardı yanar döner bir siteydi google botları gelince müzik sitesi onlar gidince ***** site oluyordu
    WebmasterResimleri.com açıcam. Seninde çok körpe resimlerin var elimde onları birleştirip banner yapakta açak siteyi. Çok feci patlama olacak. Ayrıca örümcek yemi satışıda yapmayı düşünüyom.
  • 10-12-2008, 18:38:02
    #15
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    örümcek yemi kilosu kaçtan ???
  • 10-12-2008, 18:44:25
    #16
    EuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    örümcek yemi kilosu kaçtan ???
    ocagına incir agacı diker sakın alma
  • 10-12-2008, 18:50:26
    #17
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    inciri de severim aslında
  • 10-12-2008, 18:50:34
    #18
    Misafir
    Yaparız bi güzellik EuK. 3 e 5 e bakmıcan bazı durumlarda