okokok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konumda ne işin var bas git sana logo mogo yok
Aaaa okadar kursa gittik adobe tasarımcı sertifikası aldık boşamı Foto içinde foto kursuna gitmesemde birçok dökman okudum. Senin banner olayına gelince ben senin yanına yaklaşamama sen simdi sıra dısı bişyeler istersin Bir keresinde hiç unutmam Child in bi sitesi vardı yanar döner bir siteydi google botları gelince müzik sitesi onlar gidince ***** site oluyordu
WebmasterResimleri.com açıcam. Seninde çok körpe resimlerin var elimde onları birleştirip banner yapakta açak siteyi. Çok feci patlama olacak. Ayrıca örümcek yemi satışıda yapmayı düşünüyom.