Çay her zaman güzel durur. Heleki keyif çayı olunca, dans ediyor mübarek. Arkadaki manzarada güzel.
Okokok, forumda hdr kırpma falan filan artistlik yapıyorsun, daha bir kere ya Child, sana bi banner veya bi logo hazırlıyım demedin. Hep bana hep bana, nereye kadar. Biliyonmu bilmiyonmu? Biliyorsan niye bildiğini ben bilmiyom, bilmiyorsan nazın kime güzelim
Konumda ne işin var bas git sana logo mogo yok
Aaaa okadar kursa gittik adobe tasarımcı sertifikası aldık boşamı

Foto içinde foto kursuna gitmesemde birçok dökman okudum.

Senin banner olayına gelince ben senin yanına yaklaşamama sen simdi sıra dısı bişyeler istersin

Bir keresinde hiç unutmam Child in bi sitesi vardı yanar döner bir siteydi google botları gelince müzik sitesi onlar gidince ***** site oluyordu