
az biraz hdr ve kırpma biraz daha güzel durdu
Çay her zaman güzel durur. Heleki keyif çayı olunca, dans ediyor mübarek. Arkadaki manzarada güzel.
Okokok, forumda hdr kırpma falan filan artistlik yapıyorsun, daha bir kere ya Child, sana bi banner veya bi logo hazırlıyım demedin. Hep bana hep bana, nereye kadar. Biliyonmu bilmiyonmu? Biliyorsan niye bildiğini ben bilmiyom, bilmiyorsan nazın kime güzelim