Konu
İstanbul
09-12-2008, 12:21:31
#13
infratime
Üyeliği durduruldu
Şöyle fotoğraf çeken bi' makinamız olmadı ya
Valla güzelmiş. Alayım bi' tane bende Adana'daki güzel yerleri çekeyim.