• 23-11-2008, 22:24:17
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Yanıyorum - Gitar - Vidivodo

    Amatör bir çalışma daha çalan benim, yanımdaki kuzenim, iyi seyirler
  • 23-11-2008, 22:28:17
    #2
    Kuzeninin ses daha güzel .

    Senin ses pek gitara gitmemiş . Çok kalın kalıyor .
  • 23-11-2008, 22:37:48
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle medeni cesaretinden dolayı tebrik ediyorum. Bende elektro gitar çalıyorum videoya çekip kendime bile bakmaya cesaret edemiyorum Birazda eleştirelim, söyleyişin biraz arabesk gibi olmuş. Hem gitar çalıp hem ses dikkat etmek zor ama oda gelişir ilerde.
    Tebrik ediyorum tekrar
  • 23-11-2008, 22:39:02
    #4
    güzel güzel. eline dilinize sağlık.
  • 23-11-2008, 23:05:11
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Yorumlarınız ile teşekkür ederim. Gitara başlayalı 9 ay oldu, ses üzerinde çalışmaya yeni yeni başladım diyebilirim. İlk zamanlardaki sesi duyan kargalar intihar etmişti

    Gelişme olmasını görmek güzel oluyor Snare senide görmek isterim bu arada
  • 23-11-2008, 23:06:04
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ben söylersem hoporlorler dayanmaz rezilliğe
    Alone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumlarınız ile teşekkür ederim. Gitara başlayalı 9 ay oldu, ses üzerinde çalışmaya yeni yeni başladım diyebilirim. İlk zamanlardaki sesi duyan kargalar intihar etmişti
    Gelişme olmasını görmek güzel oluyor Snare senide görmek isterim bu arada
  • 24-11-2008, 14:10:24
    #7
    Alone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumlarınız ile teşekkür ederim. Gitara başlayalı 9 ay oldu, ses üzerinde çalışmaya yeni yeni başladım diyebilirim. İlk zamanlardaki sesi duyan kargalar intihar etmişti
    Gelişme olmasını görmek güzel oluyor Snare senide görmek isterim bu arada
    Bir de bana sor onu
  • 24-11-2008, 16:09:59
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Gülmekten yarıldım olaya açıklık getirelim, ilk zamanlarda şarkıları Fear'a dinletip yorum alıyordum yerinde olmak istemezdim

    FeaЯ™ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir de bana sor onu
  • 25-11-2008, 13:05:03
    #9
    wayy güzelmiş sesi duyunca ilk baha geldi aklıma o tarz sesin " sesin gitara gitmemiş çok kalın diyen" arkadaşa bakıpta arabeske girme böyle devam et gerçekten güzelmiş