Konu
Yanıyorum - Gitar
23-11-2008, 23:05:11
#5
Alone
Üyeliği durduruldu
Yorumlarınız ile teşekkür ederim. Gitara başlayalı 9 ay oldu, ses üzerinde çalışmaya yeni yeni başladım diyebilirim. İlk zamanlardaki sesi duyan kargalar intihar etmişti
Gelişme olmasını görmek güzel oluyor
Snare senide görmek isterim bu arada