Konu
Yanıyorum - Gitar
25-11-2008, 13:05:03
#9
t0t0
wayy güzelmiş sesi duyunca ilk baha geldi aklıma o tarz sesin " sesin gitara gitmemiş çok kalın diyen" arkadaşa bakıpta arabeske girme böyle devam et gerçekten güzelmiş