Konu
Yanıyorum - Gitar
24-11-2008, 14:10:24
#7
FeaЯ™
Alone adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yorumlarınız ile teşekkür ederim. Gitara başlayalı 9 ay oldu, ses üzerinde çalışmaya yeni yeni başladım diyebilirim. İlk zamanlardaki sesi duyan kargalar intihar etmişti
Gelişme olmasını görmek güzel oluyor
Snare senide görmek isterim bu arada
Bir de bana sor onu